kopulowanie

61. Data: 2004-04-22 17:34:58

Temat: Re: kopulowanie
Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kania" napisała
> Wybacz, ale wiekszosc ludzi woli pozostawac w stalych zwiazkach z jednym
> partnerem.

Akurat tego nie byłabym taka pewna;)

Małgośka

62. Data: 2004-04-22 17:47:55

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 22 Apr 2004 from pl.soc.rodzina
message-id= news:c68vjl$ets$1@news.onet.pl signed by
kolorowa:

> Akurat tego nie byłabym taka pewna;)

Ja rowniez nie jestem pewien, a tamto twierdzenie kojarze
z religia katolicka raczej.
Rownie dobrze moglbym twierdzic - "Mezczyzni, ktorzy zajmuja sie
sluzba bogu, nie lubia zakladac rodzin i nie lubia kopulowac
z kobietami." Dlaczego? Bo katolicki kler tak czyni...
Religia katolicka wprowadzila malzenstwa jako swiety
i nierozerwalny sakrament, jeden zwiazek na cale zycie,
bez rozwodow. Kopulacja ograniczona zostala do funkcji
prokreacyjnych.

Oczywiscie, ze staly jeden zwiazek na cale zycie, ma wiele zalet.
Ale przyroda pokazuje, ze inne warianty, tez maja wiele zalet.
Ja osobiscie dawno odrzucilem wariant katolicki i nie zaluje
ani troche.

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/wisdom/pl
www.internet-encyclopedia.org/wiki.php?title=Albert_
Jacher

63. Data: 2004-04-22 19:01:42

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kania napisał:

> I uwazam, ze statystyczna kobieta, ktora ma mozliwosc uprawiania seksu z
> mezczyzna, ktorego kocha i mezczyzna, ktorego nie kocha, wiecej satysfakcji
> bedzie miala ze zblizenia z tym pierwszym.

Jestem statystyczną kobietą! ;)

No proszę czego się człowiek na newsach dowie, jak flejmy zacznie czytać ;)

Byłeś tam i widziałeś?

Harpia Eulalka zadziwiona ;)

64. Data: 2004-04-22 19:33:21

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 22 Apr 2004 from pl.soc.rodzina
message-id= news:c69537$1t5f$2@news2.ipartners.pl signed by
Eulalka:

> Byłeś tam i widziałeś?

Nie. Nie bylem przy tym jak kopulowaly nasze praprzodki gady ssakoksztaltne.
Faktycznie obalilas moje poglady wiec =>
Milosc byla (na dlugo) przedtem, zanim zwierzeta zaczely kopulowac
aby wydawac potomstwo...

Twoja logika gora!

Z dobrymi życzeniami,

65. Data: 2004-04-22 19:41:20

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 22 Apr 2004 from pl.soc.rodzina
message-id= news:c69537$1t5f$2@news2.ipartners.pl signed by
Eulalka:

> Jestem statystyczną kobietą! ;)

To idzmy na calosc!

A czy zglosi sie jakas kobieta, ktora kopulowala z mezczyzna, mimo,
ze go nie kochala?
No.. taka mniej statystyczna kobieta...?
Sa ochotniczki?

Przyklady historyczne:
nr 1. Zona krola Polski - Bona Sforza
(meza zobaczyla chyba dopiero na krotko przed slubem...)
nr 2. Diana Spencer - mimo ze maz mial inna kobiete, ktora kochal
- kopulowala z nim i urodzila mu dwoch nastepcow tronu!
A przeciez mogla za ksiecia nie wychodzic za maz, bo go
nie kochala, ani on jej...

Z dobrymi życzeniami,

66. Data: 2004-04-22 20:07:08

Temat: Re: pozegnanie
Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alt.religion.albertanism"
<A...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja przedstawiam sie jako "wiecej wiedzacy", "madrzejszy"
> prorok, ty to odrzucasz, z gory nie uznajesz, bo takie
> masz przekonania...

Tzn co... ? Zabraniasz mi juz dyskutowac z Toba?

Ech...

Kania

67. Data: 2004-04-22 20:08:40

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jestem statystyczną kobietą! ;)
>
> No proszę czego się człowiek na newsach dowie, jak flejmy zacznie czytać
;)

Eeee... Bo juz sama nie wiem :) Zle napisalam czy dobrze?

> Byłeś tam i widziałeś?
>
> Harpia Eulalka zadziwiona ;)

Ja sie juz przestalam dziwic :)

Kania

68. Data: 2004-04-22 20:10:42

Temat: Re: [OT] Re: kopulowanie
Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Albo zaklamanym ;)

?? Dlaczego zaklamanym?

Kania

69. Data: 2004-04-22 20:13:22

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości

> "Kania" napisała
>
> Akurat tego nie byłabym taka pewna;)

No wiem, ze roznie bywa :)

Ale tak sobie mysle. Ludzie sie wiaza ze soba. I przez czas trwania uczucia
w tym zwiazku, wzajemnego szacunku i jeszcze kilku innych elementow nie
mysla o uprawianiu seksu z kims innym.

Oczywiscie dopoki zwiazek istnieje. Bo w innym przypadku nie ma sensu
rozpatrywac tego problemu, bo wtedy sa to ludzie dla siebie obcy,
przynajmniej uczuciowo.

Kania

70. Data: 2004-04-22 20:16:22

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 22 Apr 2004 from pl.soc.rodzina message-id=
news:c698is$1mg$1@news.onet.pl signed by Kania:

> Tzn co... ? Zabraniasz mi juz dyskutowac z Toba?

Nie zabraniam, ale wiem, ze to bezowocna 'dyskusja',
bo ty odrzucasz moj autorytet proroka, nie uznajesz go nijak.
Ja zas swojej religii i przekonan nie wyrzekne sie.
Ja jestem seksista - ty feministka - nie iwdze szans na porozumienie.
Na kazdy moj argument na 100% znajdziesz twoj pewny kontrargumet.
Wlasciwie to zastanawiam sie, czy chcesz mnie do czegos przekonac?
Czy chcesz abym zmienil doktryne mojej religii i dopasowal ja
do twoich przekonan? Trudno mi sie domyslic twoich zamiarow.

Chetnie bym cie przyjal na moja studentke, bo masz wielki
potencjal. Ale do tego musialaby powstac miedzy nami
zupelnie inna relacja. A na to nie zanosi sie.

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/wisdom/pl
www.internet-encyclopedia.org/wiki.php?title=Albert_
Jacher

Re: Ja nie komentuje, ja tylko odsylam do artykulu
[albertan] Natura to wszystko zaplanowala
jak?
[OG] bobasek.com-sklep internetowy
Czy nasze małżeństwo ma szansę?