koraliki do nawlekania

1. Data: 2008-07-16 13:06:06

Temat: koraliki do nawlekania
Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja prawie siedmiolatka ma ostatnio fazę nawlekania na nitki różnych
różności i robienia "biżuterii". Chciałabym kupić jej na urodziny jakiś
fajny zestaw koralików do takiej zabawy - macie pomysł gdzie tego szukać?

pozdrówka
Karolina

2. Data: 2008-07-16 13:20:44

Temat: Re: koraliki do nawlekania
Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z pamiętnika internauty.
Własność: 'Carol'
Wpis z dnia 16-07-2008:

> Moja prawie siedmiolatka ma ostatnio fazę nawlekania na nitki różnych
> różności i robienia "biżuterii". Chciałabym kupić jej na urodziny jakiś
> fajny zestaw koralików do takiej zabawy - macie pomysł gdzie tego szukać?

Naprawdę fajny zestaw, to skompletujesz np. tutaj http://www.coolki.pl -
jak na zabawę, to dość drogo, ale jak sięjej znudzi, to mozna z tego zrobić
coś na serio.

A tutaj taniej http://allegro.pl/show_item.php?item=394798589
(nie, to nie moje konto :) )

--
TomaSz.
http://www.kociezycie.net

3. Data: 2008-07-16 13:26:38

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdy maj się mai *Carol* takie rzeczy rai:

> [...]
> różności i robienia "biżuterii". Chciałabym kupić jej na urodziny
> jakiś fajny zestaw koralików do takiej zabawy - macie pomysł gdzie

He, he, he następna :)

Jak dzieciowe to szukaj zestawów SES Creative
http://www.twojezabawki.eu/show_cat.php?CatID=5
Czasami mają w Merlinie i w moim lokalnym papierniku.
Albo koraliki z których robi się obrazki (np słoik ikeowskich).

Jak tanie, ale już nie koniecznie dzieciowe to "alledrogo" czy internetowe
sklepy z koralikami i ślęczysz 3 dni zanim coś wybierzesz...
Moja młoda (lat 3) też już załapała [1] i nawleka z lubością koraliki małe i
duże - ja jej pomagam tylko zawiązać końce sznurka bądź zaczepiam łapaczki
jak koraliki są na lince.

Jak będziesz chciała namiary na internetowe sklepy koralikowe to rzuć
hasło - mogę podpowiedzieć z których korzystam...

*gdaMa* [1] miała po kim...
Mysz 27.02.2000 oraz inszy Szkodnik 22.04.2005
http://picasaweb.google.pl/MMMMKi/BACHORKI2008

4. Data: 2008-07-16 15:54:02

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Carol napisał/wrote dnia/on 2008-07-16 15:06:
> Moja prawie siedmiolatka ma ostatnio fazę nawlekania na nitki różnych
> różności i robienia "biżuterii". Chciałabym kupić jej na urodziny jakiś
> fajny zestaw koralików do takiej zabawy - macie pomysł gdzie tego szukać?

Naszej młodszej i starszej kupowaliśmy takie zestawy w sklepie... Empik.
Był całkiem spory wybór różnych wzorów, kolorów i dodatków. Ale o ile
wiem, nie wszystkie Empiki prowadzą takie stoisko.

Pozdr,
--
ŁK

5. Data: 2008-07-16 18:00:03

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carol" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
> Moja prawie siedmiolatka ma ostatnio fazę nawlekania na nitki różnych
> różności i robienia "biżuterii". Chciałabym kupić jej na urodziny jakiś
> fajny zestaw koralików do takiej zabawy - macie pomysł gdzie tego szukać?

Może tu? http://www.koraliki.pl/

JW

6. Data: 2008-07-17 08:29:01

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> różności i robienia "biżuterii". Chciałabym kupić jej na urodziny jakiś
> fajny zestaw koralików do takiej zabawy - macie pomysł gdzie tego szukać?

W empiku oprócz akcesoriów do produkcji biżuterii, mozna dostać masę
termoutwardzalną FIMO zerknij na stronę jakie fajne korale mozna samemu
zrobić może córkę to też zainteresuje
http://tnij.org/masafimo

Pozdrawiam

Monika

7. Data: 2008-07-17 09:31:58

Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
(ciach)
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi! Zajrzę do empiku, a jak nie będzie to
faktycznie na allegro są gotowe zestawy.Bo kilka dni wybierania pojedynczych
koralików, to jednak nie na mój temperament zabawa...

pozdrówka
Karolina

8. Data: 2008-07-21 12:59:40

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam jeszcze takie
http://www.toiowo.sklep.pl/index.php?cat_id=140

*gdaMa*
Mysz 27.02.2000 oraz inszy Szkodnik 22.04.2005
http://picasaweb.google.pl/MMMMKi/BACHORKI2008

plecak szkolny
program do kontroli rodzicielskiej - ograniczenie czasu spedzanego w internecie
portal edukacyjny
szit i szajs, nie żaden filmik
Mamo ja go nie lubię!