koraliki i piórka

1. Data: 2005-03-11 19:17:24

Temat: koraliki i piórka
Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
kilka postów niżej był następujący link,
http://qnszt.pl/
Tak mi się piórka i koraliki spodobały, że znalazłam do nich zastosowanie w
moich robótkach, a że do zakupów przez internet jakoś mnie się nie pali,
stąd moje pytanie: gdzie dostanę takie cuda we Wrocławiu, w zwykłym sklepie,
gdzie będę mogła sobie pooglądać i od razu zabrać do domu :)

pozdrawia agniecha, co ma ręce pokaleczone od witrażyków :)

1. Data: 2005-03-12 19:21:03

Temat: Re: koraliki i piórka
Od: "Aga" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
na polowanie piorek to proponuje costa na ksiecia witolda a koraliki to w
pasmanteriach mozna dostac niestety nigdy nie dotarlam do miejsca we Wrocku
gdzie jest taki wybor koralikow. Ale jezeli chodzi o piorka i inne drobiazgi do
ozdob to polecam Coste(tak przynajmniej bylo)
Pozdrwiam
Aga(Londyn)

ozdoby wielkanocne
[ot]allegro nowe do decoupagu