[koraliki]początki

1. Data: 2004-09-27 06:50:56

Temat: [koraliki]początki
Od: "Carmen" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zobaczyłam bombki na stronie podanej przez Ewę
(http://forum.nanya.ru/index.php?s=0c6829d1d34c90824
bc382f695a81304&showtopi
c=8988&st=20 ) i zapragnęłam sama cos takiego zrobić. Co prawda nigdy w
koraliki sie nie bawiłam ale moja chęć była tak wielka że zaopatrzyłam się w
koraliki, żyłkę, usiadłam do pracy i ... entuzjazm lekko minął. Dziewczyny
co robicie żeby nawlekanie koralików było łatwiejsze? Ja próbowałam trzymać
samą żyłkę i nawlekać te maleństwa, potem spróbowałam z igłą (było ciut
lepiej) ale to jest strasznie wolne i niewygodne :( Czy tak to zawsze
wygląda, czy macie jakiś sposób na to? Drugi, podstawowy problem to jak
zrobić żeby już nawleczone koraliki się nie zsuwały z żyłki gdy nawlekam na
innej żyłce (potem mają być połączone)? Czy koraliki nawlekać od razu na
bombce czy tez to sie zakłada później...? Poradźcie coś. Może istnieje jakąś
strona gdzie po polsku krok po kroku znajdę jakąś instrukcje? Znalazłam
tylko bransoletkę ale ona była znacznie prostsza od bombek :(

Pozdrawiam
Ania