korniki

1. Data: 2007-05-17 12:34:36

Temat: korniki
Od: fil <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Składuje drzewo na opał na dworze, zauważyłem że zaczyna być szamane
przez korniki, narazie tylko pod korą, ale czy do zimy nie bedę musiał
kupić nowego opału:-) Czy sa jakieś środki aby spryskać sterty,
wiadomo że teraz nie dotr do każdego polana.
macieko

2. Data: 2007-05-17 20:41:49

Temat: Re: korniki
Od: azerry <q...@t...eu> szukaj wiadomości tego autora

fil pisze:
> [...]
> kupić nowego opału:-) Czy sa jakieś środki aby spryskać sterty,
> wiadomo że teraz nie dotr do każdego polana.

no powiem tak kornik tylko żeruje pod korą więc jak weżniesz wałki
okorujesz to sie go pozbędziesz jednak po korniku wchodzą inne szkodniki
drewna np. drwalnik który już penetruje drewno głębiej.
Ale powiem tak musiał byś te wałki trzymać 5-10 lat żeby ci je robactwo
żeżarło.

tuje - pomocy!
Biały nalot na żółtej sośnie - początki ogrodnika.
Targi
Festuca glauca raz jeszcze :)
Mirabelka - czy ktos ma?