kosmetyki ekologiczne

1. Data: 2005-12-20 13:16:30

Temat: Re: kosmetyki ekologiczne
Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zocha <z...@w...pl> napisał(a):
> czy ktoś z Was spotkał się gdzieś z kosmetykami ekologicznymi? Zachwalała
mi
> znajoma z Anglii, że ponoć świetne, bo składniki tylko roślinne i żadnej
> chemii. Podobno dobre dla alergików, a ja z moją skórą już nie daję rady :(
> Zresztą ja jeszcze bym jakoś wytrzymała (tyle lat musiałam i było,
> więc....), ale moja córka też już zaczyna mieć problemy :(
> Możecie coś polecić we Wrocławiu, albo w sieci?

zajrzyj na forum Naturalnie:
znajdziesz tu i nazwy firm naturalnych, i linki do sklepów internetowych.

1. Data: 2005-12-20 16:19:22

Od: "Evita" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja również polecam dr. Hauschkę, to najlepsze kosmetyki jakie w zyciu
mialam, jesli ktos toleruje oczywiscie zapach ziół. Po prostu
rewelka-tradzik znika, twarz sie wygladza, promienieje. W aptece gdzie je
kupuję pani powiedziala, że schodzą jej lepiej niż Vichy, polecam!
Natomiast nie polecam Eco cosmetics, a juz szczegolnie kreów do twarzy,
toporne jakieś i nieprzyjemne w uzytkowaniu, tak samo szampon-makabra. Widac
że robione najtańszym kosztem
pozdrawiam

1. Data: 2005-12-20 20:53:06

Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evita" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Natomiast nie polecam Eco cosmetics, a juz szczegolnie kreów do twarzy,
> toporne jakieś i nieprzyjemne w uzytkowaniu, tak samo szampon-makabra.

Witam, ja tam lubię ich szampony, zwłaszcza ten regenerujący. Prawda jest
taka, że nie da się wyprodukować naturalnego szamponu, który by się ładnie
pienił, kompletnie nie plątał włosów itd. więc każdy staje przed wyborem,
albo natura, albo SLS. Ja tam już nie umiem myć włosów normalnym szamponem,
bo są jakieś takie przerażająco miękkie, w ogóle nie dają się ułożyć,
dlatego zawsze kiedyś musiałam używać pianki, a teraz nie używam, czyli
niedość, że odstawiłam chemiczne szampony, to także chemiczne pianki.
Pozdrawiam.
Maga

1. Data: 2005-12-21 13:22:29

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja również polecam dr. Hauschkę, to najlepsze kosmetyki jakie w zyciu
> mialam, jesli ktos toleruje oczywiscie zapach ziół.

z Hauschki mialm krem rózany ,-zapach i konsystencja mnie odrzucily
teraz mecze krem na powieki i jakos mnie nie zachwyca hmm.
moze za mloda jestem?;)
p.

krawiec trojmiasto
gdzie wysłac mame/ teściową?
Malinka-- jak pzyspieszyc jej zniknięcie???
Zapach jak Davidoff
Blizny po depilacji