koszt pobytu opiekuna dziecka w sanatorium

1. Data: 2010-02-08 21:03:28

Temat: koszt pobytu opiekuna dziecka w sanatorium
Od: "Maga" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Podczas dzisiejszej wizyty u "dziecięcego" specjalisty dowiedziałam się, że
koszt pobytu w sanatorium jest bezpłanty dla opiekuna dziecka do lat 6.
Poprzednio było do lat - 7.
Bardzo proszę podstawę prawną, bądź informację, gdzie mogę na ten temat
poczytać.
pozdrawiam
Agata

2. Data: 2010-02-11 18:45:08

Temat: Re: koszt pobytu opiekuna dziecka w sanatorium
Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Poprzednio było do lat - 7.
> Bardzo proszę podstawę prawną, bądź informację, gdzie mogę na ten temat
Ja też poproszę.
Moja żona była w tamtym roku w sanatorium z wtedy 3 i 5,5 latkami i za swój
pobyt płaciła.

--
Pawełj

Re: koszt pobytu opiekuna dziecka w sanatorium
Re: Czy to może być czerniak? Zdjęcia - prośba o opinie.
Niski poziom kreatyniny we krwi
do jakiego specjalisty?
Jaskra dokonana