koszyk wilklinowy

1. Data: 2004-06-11 15:37:14

Temat: koszyk wilklinowy
Od: "AnnaB." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Wzięłam się za obszywanie koszyczka wiklinowego. Konkretnie za wyłożenie
bawełną jego wnętrza Nie mam czemu się przyjrzeć i nie wiem, jak przymocować
tę wyściółkę do brzegów koszyczka, by nie było z zewnątrz widać ściegów. Po
pierwszych próbach krwawią mi palce :(

--
Anna B (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-06-11 17:11:09

Temat: Re: koszyk wilklinowy
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

a wysciolka ma byc na stale czy na chwile?
bo jak na chwile to uzyj tasmy dwustronnej do dywanow...
jezeli na stale to polecam cienkie szydlo, jest dlugie i latwiej przyszyc...
a jezeli przezyjesz widoczne umocowanie, to polecam malutkie tasiemkowe
kokardki dokola - tak robilam, i wyszlo slodziutko, (tasiemki doszywasz do
brzegu bawelny - w polowie tasiemki - i przewlekasz na zewnatrz przez
wikline, zawiazujesz sliczne kokardeczki i masz dodatkowa dekoracje) i
zaleta niewatpliwie jest to ze mozna odwiazac wysciolke i wyprac jak
zaistnieje taka potrzeba....
to by bylo na tyle, wiecej pomyslow nie mam :(
pozdrowionka

Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-06-11 18:14:18

Od: "AnnaB." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za podpowiedź! To teraz muszę przejrzeć swoje zasoby wstążek :)
Pozdrawiam!
--
Anna B (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-06-11 21:03:53

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

albo uszyj tasiemeczki z bawelny, ktorej uzywasz na wysciolke, ja wlasnie
tak zrobilam i wyszlo niezle
pozdrawiam
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-06-14 12:18:00

Od: JotHa <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaB. napisał(a):
> [...]
> tę wyściółkę do brzegów koszyczka, by nie było z zewnątrz widać ściegów.

Robie chyba najbanalniej.
Biore przycieta tkanine ale tak, aby jakeis 8 cm co najmniej wystawalo
na zewnatrz. Wykladam wnetrze koszyka, a na zawnatrz, na obwodzie
zawiazuje albo w okolo obwodu fantazyjne sznukrki, itp. lub z kolei
sciagam tkanina wyscielajaca (kwa rogi w jedna strone raczki kosza) i to
obwiazuje tasiemka. Wowczas sznureczki mam tylko w dwoch stron.
A wole ten sposob, bo mozna zawsze wyprac 'wnetrze'. :)
Mozna tez pobawic sie w obszycie tkaniny wyscielajacej wkolo kulonem
(ale tkanina tez na zewnatrz musi wystawac) i wowcza w zaleznosci od
inwencji w rulon wciagac sznureczki, tasiemki, czy pasek tkaniny
kontrastowy, czy tez w kolorze spodu.

Powodzenia

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2004-06-14 20:35:19

Od: "basza" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może taki sposób się przyda?
http://www.teddys-handarbeiten.de/haekeln-nadelkisse
n1.htm
oczywiście bez tej górnej poduszeczki ;)

Wrocławianki - odezwijcie się :)
Farby WINDOWCOLOR -[ namiar] gdzie można kupić :o)
[szydełko] poszukuję
[xxx] poszukuj
POLSKI HAFT LUDOWY - książka