[szydełko] poszukuję

1. Data: 2004-06-11 10:57:08

Temat: [szydełko] poszukuję
Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam słonecznie :o)

Poszukuję wzoru na szydełkową serwetę / obrus / bieżnik na jajowaty stół o
wymiarach 110 x 165 cm - oczywiście nie musi zakrywać całego stołu, ale
chodzi mi o coś, co by się najbardziej nadało. W swoich zbiorach mam tylko
wzór na serwetę okrągłą o średnicy 100 cm, ale może macie coś fajniejszego?
Chętnie przyjmę wszystko, oprócz wzorów wykonywanych techniką siateczkową,
bo ostatnio robiłam tym firankę i potwornie mi się nudziło przy powtarzaniu
ciągle tych podwójnych słupków, jeden za drugim..... zero urozmaicenia....

Z góry piękne dzięki :o)
Connie (Warszawa)

1. Data: 2004-06-14 20:23:32

Temat: Re: [szydełko] poszukuję
Od: "Kitty" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> potwornie mi się nudziło przy powtarzaniu ciągle tych podwójnych
> słupków, jeden za drugim..... zero urozmaicenia....

poszlo co mialam

Kitty (Gliwice)

----------
"Nie ma gorszych słów