kotleciki z cieciorki/ciecierzycy, krem czosnkowy do paluszków

1. Data: 2006-09-18 09:50:35

Temat: kotleciki z cieciorki/ciecierzycy, krem czosnkowy do paluszków
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś zna przepis?
jadłam takie pyszności na imieninach u znajomej i chętnie zrobiłabym sama
takie cudo

druga rzecz jaka mnie urzekła to taki krem o smaku czosnku, konsystencja
zmiksowanego twarożku, podawany do grubych paluszków (tych z ALMY) :)

jeśli ktoś ma jakiś pomysł to będę wdzięczna!

2. Data: 2006-09-18 12:22:32

Od: "Ania" <ania@wytnijto_graffiti-sc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,

Ja robie tak:
skladniki:
- 1, 1,5 szkl ciecierzycy
- zabek czosnku
- sol
- pieprz
- kumin

ciecierzyce mocze (jak mam czas to cala noc - jak nie 8godzin ;-)
miele ja w maszynce do miesa
dodaje reszte przypraw i czosnek
formuje kulki (mniejsze od pileczek do ping-ponga)
smaze w glebokim oleju

Poszukaj pod nazwa falafele - znajdziesz troche przepisow.

Pozdr
Ania

3. Data: 2006-09-18 13:59:00

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Sep 2006 14:22:32 +0200, Ania napisał(a):
> [...]
> formuje kulki (mniejsze od pileczek do ping-ponga)
> smaze w glebokim oleju
>
> Poszukaj pod nazwa falafele - znajdziesz troche przepisow.

dzięki! a cieciorkę można kupić w markecie (jak soczewicę w woreczku?) czy
na wagę...
nie znam się ;-)

4. Data: 2006-09-18 14:35:03

Od: "Ania" <ania@wytnijto_graffiti-sc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzięki! a cieciorkę można kupić w markecie (jak soczewicę w woreczku?) czy
> na wagę...
> nie znam się ;-)

mozna :-)
w woreczku i nazywa sie ciecierzyca

pozdr
Ania

5. Data: 2006-09-18 15:02:58

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Sep 2006 16:35:03 +0200, Ania napisał(a):

> mozna :-)
> w woreczku i nazywa sie ciecierzyca

dzięki
u mnie w markecie nie ma tego ale może w tesco dostanę

6. Data: 2006-09-19 06:08:01

Od: "Anet" <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mufaska napisał(a):

> dzięki
> u mnie w markecie nie ma tego ale może w tesco dostanę

Może jest w puszce, ja właśnie taką kupuję.

Anet

ogorki
menu na trzydzieche
imbir w ziemi/Trys