kotlety

1. Data: 2005-11-23 13:15:33

Temat: kotlety
Od: "anka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ochotę na kotlety mielone, ale nie chce mi się ich smażyć. Jak myślicie,
czy jeśli włożę je do naczynia żaroodpornego i wstawię na godzinę do
piekarnika, to bedą dobre?

2. Data: 2005-11-23 13:21:59

Temat: Re: kotlety
Od: "turecky " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

anka <a...@w...pl> napisał(a):

> Mam ochotę na kotlety mielone, ale nie chce mi się ich smażyć. Jak myślicie,
> czy jeśli włożę je do naczynia żaroodpornego i wstawię na godzinę do
> piekarnika, to bedą dobre?

Dobre znaczy smaczne czy dobre znaczy upieczone ?
Upieczone - będą
Smaczne - to zależy jak będziesz piec; godzina na pewno za długo
Lepiej wtedy bez buły tartej... nie, to już będą kotlety mielone...usmaż lepiej

3. Data: 2005-11-23 13:32:05

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

turecky wrote:

> [...]
> Smaczne - to zależy jak będziesz piec; godzina na pewno za długo
> Lepiej wtedy bez buły tartej... nie, to już będą kotlety
===
To, co chce zrobić Anka, to zwykły klops. Są w nim bułki i nieco dodatków
takich jak np. pieczarki, papryka, a piecze się właśnie ok. 1 godziny. Klops
potrafi być bardzo smaczny. W necie jest mnóstwo przepisów.

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=klops&lr=

waldek
===

4. Data: 2005-11-23 14:10:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Nov 2005 14:32:05 +0100, "waldek" <x...@o...pl>
wrote:

> [...]
>takich jak np. pieczarki, papryka, a piecze się właśnie ok. 1 godziny. Klops
>potrafi być bardzo smaczny. W necie jest mnóstwo przepisów.

A taki klops a jajami utwardzanymi....mmmmmm a ja czasem robilam
klops w paski -mieso klopsowe bylo wykladane do podluznej formy
wylozonej plastrami boczku, wartswa miesa, paski boczku, warstwa
miesa, pieczarki i plasterki sera, warstwa miesa, papryka
czerwona w paski, mieso. przydusic porzadnie i
piec.....hhhmmmmmmmmmmm

Pierz
K.T. - starannie opakowana

5. Data: 2005-11-23 22:17:54

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Klops
> potrafi być bardzo smaczny. W necie jest mnóstwo przepisów.

A nie do konca...bo sa tez takie szwedzkie klopsiki zapiekane...kotabular
sie
to nazywa czy jakos tak...zapiekane własnie a nie smażone...

tam sie jakos zamiast bułki kartofla dodaje...ale
moze jest tu ktos ze Szwecji i poda przepis :))

Marek

6. Data: 2005-11-24 08:45:46

Od: "anka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> tam sie jakos zamiast bułki kartofla dodaje...ale
> moze jest tu ktos ze Szwecji i poda przepis :))

Chętnie poznałabym taki przepis, a za całą dotychczasową dyskusję
dziękuję.

7. Data: 2005-11-24 10:48:25

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

zapiekane...kotabular

> Chętnie poznałabym taki przepis, a za całą dotychczasową dyskusję
> dziękuję.

kottbular sie to nazywa

pare linków:
http://www.brunnvalla.ch/schweden/essen.htm
http://www.razzledazzlerecipes.com/meatball-recipes/
kottbullar.htm
http://www.heskonsult.se/Swede-L/swedlktb.htm
http://recepty.dct.sk/index.php/recepty/MjYxOQ
http://www.cooking-book.ru/national/shwed/5623.shtml

dwa ostatnie to po słowacku i po rosyjsku wiec mysle ze idzie zrozumieć :))

Pozdrawiam

marek

8. Data: 2005-11-24 14:08:27

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W."
<U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU
.UplU> napisał w
wiadomości news:dm2qa0$9gm$1@news.lublin.pl...
> [...]
>
> tam sie jakos zamiast bułki kartofla dodaje...ale
> moze jest tu ktos ze Szwecji i poda przepis :))

http://tinylink.com/?5qpmUMAKOL

gdaMa (Magda)
Marek (27.02.2000) i Majka (22.04.2005)

adres nadawczy to spampułapka
odbieram z mmmki(małpa)wp(kropka)pl

9. Data: 2005-11-26 11:17:35

Od: "user.6" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

smacznego

posiłki szybkie, tanie, pożywne i zdrowe?
smaczna kolacja
kto ma przepis na SOS do CEZAR SALAD ?
grzanki
coś na wieczór