kotlety ziemniaczane, czego brak?

1. Data: 2004-10-12 15:03:44

Temat: Re: kotlety ziemniaczane, czego brak?
Od: "Pawel" <kazin_super_electronic(wytnij-to)@(wytnij-to)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z innej beczki, ale w temacie: z czym podajecie te kotlety - jako osobne
> danie, czy z dodatkami, a jeśli tak, to jakimi?
> Jem je najczęściej z sosem pomidorowym, pieczarkowy i cebulowy też na
pewno
> by pasowały, jakieś inne pomysły?

ja podaje jako oddzielne danie, ewentualnie polewam je jogurtem naturalnym -
wyjatkowo dobrze sie z nim komponuja. tak sobie mysle ze mozna by je podac
tak jak placek po wegiersku - z jakims gulaszem (mniam!). aha no i bardzo
dobrze tez smakuja na drugi dzien jak sie je wyjmie jeszcze zimne z
lodowki - sa wtedy pyszniutkie jako przekaska.

1. Data: 2004-10-12 15:54:55

Od: "izka" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga 'Słowotok' Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:ckgqkt$39h$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> danie, czy z dodatkami, a jeśli tak, to jakimi?
> Jem je najczęściej z sosem pomidorowym, pieczarkowy i cebulowy też na

Wyłącznie z sosem grzybowym.

1. Data: 2004-10-13 08:11:14

Od: Ewa Dacko <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga 'Słowotok' Macyszyn:

> [...]
> danie, czy z dodatkami, a jeśli tak, to jakimi?
> Jem je najczęściej z sosem pomidorowym, pieczarkowy i cebulowy też na

Z gzikiem?

Evva

1. Data: 2004-10-13 09:05:46

Od: "konrad t" <k...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wszystkim za ortograficzno-kulinarne podpowiedzi :D:D:D
pozdro
konradt

1. Data: 2004-10-13 10:04:28

Od: "madzia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

DOSYP WIĘCEJ MĄKI! POWINNO POMÓC!?
Użytkownik "konrad t" <k...@u...com.pl> napisał w wiadomości
> witam.
> zrobilem osatnio cos co mialo byc kotletem zieminiaczanym, ale czegos
> zabraklo i nie wiem czego, bo strasznie sie nietrzymalo kupy. w sklad
> kotleta wchodzi: ziemniak gotowany, maka przenna, jajko, i przyprawy.
> czego brakuje wiec, aby sie nie rozwalal?
>
> pozdroawiam
> konradt

Pytanie!Sledz w sosie...
Brak pomysłu na obiad wegetariański