[krakow]Gdzie ladne garnitury dla dziewczyny?

1. Data: 2002-11-22 16:20:05

Temat: [krakow]Gdzie ladne garnitury dla dziewczyny?
Od: Aretsheq <m...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze nie udalo mi sie nauczyc mojej dziewczyny uzywania usenetu wiec
musze to zrobic za nia.
Moja TZ potrzebuje kupic sobie jakis ladny i w miare niedrogi garnitur.
Mozecie polecic jakies dobre sklepy?

Aretsheq

1. Data: 2002-11-26 17:15:29

Temat: Re: [krakow]Gdzie ladne garnitury dla dziewczyny?
Od: Aretsheq <m...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

No coz, zadna z was nie odpowiedziala, ale pomimo tego udalo nam sie
znalezc w Plazie sklep z ladnie uszytymi garniturami bardzo malych
rozmiarow.
Polecam gdyz maja dosyc niskie ceny.

Aretsheq

Zepter