kraksa z cielakiem

1. Data: 2003-06-21 21:58:18

Temat: kraksa z cielakiem
Od: "teodor" <teodor2k@poczta(AAA).onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na jezdnię wybiegł mi nagle z lasu cielak, no i ... skasował mi przód
samochodu. Spychając auto na pobocze pobrudziłem dłoń krwią, czy innymi
wydzielinami tego zwierzęcia, znajdującymi się na masce. Czy jest sens
zawracać sobie głowę jakimiś badaniami itp. Zdarzenie miało miejsce trzy dni
temu. Właściciel bydlęcia twierdzi, że wścieklizna w ich wsi to od wielu lat
nie gościła. A może są jeszcze inne zagrożenia chorobami odzwierzęcymi.
Skórę na dłoni miałem niepokaleczoną, zaraz wytarłem ją o trawę, jednak z
wodą i mydłem miałem kontakt dopiero po 3h.
pozdrawiam teodor

2. Data: 2003-06-21 22:56:45

Temat: Odp: kraksa z cielakiem
Od: "doms" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

SARS, HIV, ... no i co tam jeszce jest w modzie? ... aaaaa CHOROBA SZALONYCH
KRÓW...........

3. Data: 2003-06-22 10:33:07

Temat: Re: kraksa z cielakiem
Od: "WiseMan" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> SARS, HIV, ... no i co tam jeszce jest w modzie? ... aaaaa CHOROBA
SZALONYCH
> KRÓW...........

ROTFL

--
Norbert
Minolta S414

4. Data: 2003-06-22 13:40:14

Od: "grzegorz" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciekawe co to byl za cielak ktory kasuje samochody pewnie wazyl z 1/2 tony?

5. Data: 2003-06-22 16:47:40

Temat: Re: Re: kraksa z cielakiem
Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętnego dnia Sun, 22 Jun 2003 15:40:14 +0200, "grzegorz"
<g...@s...pl> wystukał/a złowieszcze słowa:

>ciekawe co to byl za cielak ktory kasuje samochody pewnie wazyl z 1/2 tony?

Niekoniecznie - w sumie niewielki pies ode mnie z pracy niedawno wpadl
pod samochod niestety (od razu dodam ze poza otarcien naskorka w
jednym miejscu nic mu nie bylo choc przelecial pod autem) i efekt dla
samochodu jest taki ze zderzak poszedl kawalki, podobnie jak
chlodnica i jakies przewody.
Gdyby pies byl wielkosci, powiedzmy, rottwailera - to samochod pewnie
poszedlby do kasacji albo do gruntownego remontu.

Gdy samochod uderzy w bok masywnego zwierzecia - to szkody moga byc
wielkie dla samochodu - o zwierzaku nawet nie mowie bo nie o tym mowa.
Kiedys byl jakis program w telewizji i pokazywali samochod po
zderzeniu z dzikiem - samochod nie mial przodu.

Dobrze wypasiony, odchowany juz cielak (nie cielatko) - jest silnym,
masywnym zwierzeciem.

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
Odpisujac na priv, usun "wytnij_to" z adresu

6. Data: 2003-06-22 20:10:39

Od: "WiseMan" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

Ja pamietam jak kiedys ojciec mi mowil ze podczas ladowania Iskra golen
podwozia trafila na zablakanego dzika. Samolot bez zadrapania, a ze
zwierzatka nic nie zostalo :(
Tak wiec zalezy jaki samochod/samolot :)

--
Norbert
Minolta S414

Wyniki badań krwi dziecka