kreatywna kuchnia

1. Data: 2003-06-01 00:31:07

Temat: kreatywna kuchnia
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

http://www.nipponham.co.jp/winny/kazari/index.html

Monika

1. Data: 2003-06-01 01:59:50

Temat: Re: kreatywna kuchnia
Od: maruda <m...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

01.06.2003 02:31, persona, tytułująca się 'Monika Biermann', napisała:
> http://www.nipponham.co.jp/winny/kazari/index.html

Pod tym względem, przyzwyczajenia Japończyków, nie zmieniły się od
wieków. Sami o tej cesze swojej kuchni mówią tak: Chińczyk, który coś
zobaczy, to zastanawia się, jak to zjeść; Japończyk, natomiast,
zastanawia się, jak to zjeść pięknie.

1. Data: 2003-06-01 08:12:46

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chińczyk, który coś
> zobaczy, to zastanawia się, jak to zjeść; Japończyk, natomiast,
> zastanawia się, jak to zjeść pięknie.
==========
A Polak zastanawia się czy przeżyje po zjedzeniu tych parówek.
Czy to, jak pięknie parówki będą skomponowane na talerzu
ma wpływ na ostateczny wygląd polskiego pawia?

waldek
==========

1. Data: 2003-06-01 08:39:57

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>01.06.2003 02:31, persona, tytu?uj?ca si? 'Monika Biermann', napisa?a:
>>

>Pod tym wzgl?dem, przyzwyczajenia Japo?czyków, nie zmieni?y si? od
>wieków. Sami o tej cesze swojej kuchni mówi? tak: Chi?czyk, który co?
>zobaczy, to zastanawia si?, jak to zje??; Japo?czyk, natomiast,
>zastanawia si?, jak to zje?? pi?knie.

a ja widzialam raz u sasiadki na talerzu, na grzance z
serem...nutki male, z ketchupu, to byla klasa!

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-06-01 18:53:57

Od: maruda <m...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

01.06.2003 10:12, persona, tytułująca się 'waldek', napisała:

> ==========
> A Polak zastanawia się czy przeżyje po zjedzeniu tych parówek.
> Czy to, jak pięknie parówki będą skomponowane na talerzu
> ma wpływ na ostateczny wygląd polskiego pawia?

Myślę, że tak. Może pobudzić inwencję okazjonalnego twórcy pawii. Może
być nawet swoistym hołdem wobec artyzmu ekspresyjnych form z rzeczonej
strony.

1. Data: 2003-06-02 07:54:48

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może być nawet swoistym hołdem wobec artyzmu ekspresyjnych form z
rzeczonej
> strony.
=========
Podoba mi się :=}