kręgosłup

11. Data: 2006-03-19 14:00:39

Temat: Re: kręgosłup
Od: "Wiola" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hej ,
> strasznie boli mnie kręgosłup, byłam ostatnio u bioenergoterapeuty i wstawił
> mi wszytsko na miejsce, ale często muszę go odwiedząc, wystarczy ze pojde z
> psem na spacer i ciach na nowo,wystawione:(
> mam w ziwązku z tym pytanie jakie ćwicznenia byłyby dobre na wzmocnienie
> kegosłupa i zmniejszenie dolegliwości,dzięki wielkie za odpowiedzi:) i
> podpowiedzi:)

Udaj się najpierw do lekarza niech Ci postawi prawidłową diagnozę a potam
możesz brac się za rehabilitację. co Ci da tutaj pisanie co Ci może pomóc a co
nie jak nikt nie wie co Ci naprawdę dolega. zaraz tu będziesz miała stworzony
plan rehabilitacji a każdy będzie pisał co jemu pomagało a co szkodziło i to
Ci zrobi tylko mętlik w głowie a wiedz ze przyczyn bólów kręgosłupa jest
bardzo wiele i każdy dana formę ruchu miał dobierana indywidualnie

12. Data: 2006-03-19 17:55:11

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Udaj się najpierw do lekarza niech Ci postawi prawidłową diagnozę a potam
> możesz brac się za rehabilitację.
Hi! Ty chyba studiujesz fizjoterapię? Czy uczą was, że lekarze potrafią
postawić diagnozę w kwestii tego typu bólów? Bo w moim przypadku było różnie.
Jeśli nawet diagnoza była niezła to skopali zalecenia do ćwiczeń. Nie mieli
tego typu problemu doświadczeni fizjoterapueci.
Co do pytań typu, czy dana aktywność jest wskazana przy danym bólu to
proponuję ocenić samemu. Proszę się nie martwić, że coś zepsujecie na amen.
Jeśli po żabce będziecie się czuli dobrze tego dnia i następnego to super.
Wasz organizm to najlepszy wskaźnik.

13. Data: 2006-03-19 18:24:18

Od: "Wiola" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hi! Ty chyba studiujesz fizjoterapię?

Tak się składa, że te studia już trochę czsu temu skonczyłam a codziennie mam
z Zusu koło 20 osób do rehabilitacji ze schorzeniami kręgosłupa

Czy uczą was, że lekarze potrafią
> postawić diagnozę w kwestii tego typu bólów? Bo w moim przypadku było
różnie.
> Jeśli nawet diagnoza była niezła to skopali zalecenia do ćwiczeń.

Czy ja pisałam cos na temat rehabilitacji przez lekarzy?, od nich oczekuje się
diagnozy a reszta do nich nie nalezy

> [...]
> Co do pytań typu, czy dana aktywność jest wskazana przy danym bólu to
> proponuję ocenić samemu. Proszę się nie martwić, że coś zepsujecie na amen.

Oj nawet nie wiesz jak sobie można czymś taki zaszkodzic ale jesli lubisz z
siebie robic królika doświadczalnego to nie proponuj tego innym

14. Data: 2006-03-19 19:12:04

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Czy ja pisałam cos na temat rehabilitacji przez lekarzy?, od nich oczekuje
się
> diagnozy a reszta do nich nie nalezy
Rozumiem, że nie diagnozujesz sama. Może warto spróbować zdobyć tego typu
kompetencje.

Czym zaszkodzić? :-)

Znieczulenie u stomatologa
Ospa i 6 tydzień ciąży