kręgosłup

1. Data: 2006-03-17 20:29:07

Temat: kręgosłup
Od: "weronika" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej ,
strasznie boli mnie kręgosłup, byłam ostatnio u bioenergoterapeuty i wstawił
mi wszytsko na miejsce, ale często muszę go odwiedząc, wystarczy ze pojde z
psem na spacer i ciach na nowo,wystawione:(
mam w ziwązku z tym pytanie jakie ćwicznenia byłyby dobre na wzmocnienie
kegosłupa i zmniejszenie dolegliwości,dzięki wielkie za odpowiedzi:) i
podpowiedzi:)

2. Data: 2006-03-17 20:57:35

Temat: Re: kręgosłup
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "weronika" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> strasznie boli mnie kręgosłup, byłam ostatnio u bioenergoterapeuty i
> wstawił mi wszytsko na miejsce,

Bioenergoterapeuta? A jak on ci wstawil?
Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.pajacyk.pl/index.php3

3. Data: 2006-03-17 21:19:38

Od: "Ewa" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mam w ziwązku z tym pytanie jakie ćwicznenia byłyby dobre na wzmocnienie
> kegosłupa i zmniejszenie dolegliwości,dzięki wielkie za odpowiedzi:) i

Moim zdaniem basen jest rewelacyjny jesli chodzi chodzi o kregoslup :) Ale
plywanie na plecach lub kraul, zabka niestety dziala na niekorzysc :( Poza
tym wszystkie cwiczenia wzmacniajace miesnie plecow, przez internet to
troche trudno wytlumaczyc jak je wykonywac, ale gazetom poswieconym
fitnessowi chyba mozna w tym wzgledzie zaufac??

4. Data: 2006-03-17 21:21:10

Od: "weronika" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bioenergoterapeuta? A jak on ci wstawil?

dał radę ,:)

5. Data: 2006-03-17 22:19:21

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:dvf99s$hsf$1@atlantis.news.tpi.pl tako rzecze Ewa

> [...]
> internet to troche trudno wytlumaczyc jak je wykonywac, ale
> gazetom poswieconym fitnessowi chyba mozna w tym wzgledzie

Nie. Niektóre ćwiczenia jakie robi się przy ZZSK kogoś z dyskopatią
posłałyby do szpitala. Pierw trzeba zdiagnozować. Chyba tylko basen
zawsze jest OK

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

6. Data: 2006-03-17 22:46:03

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> wstawił
> >
> Moim zdaniem basen jest rewelacyjny jesli chodzi chodzi o kregoslup :)

generalnie tak

> Ale plywanie na plecach lub kraul, zabka niestety dziala na niekorzysc
:(

wiec nie do konca generalnie

> Poza tym wszystkie cwiczenia wzmacniajace miesnie plecow, przez
internet to
> troche trudno wytlumaczyc jak je wykonywac,

czyli czary-mary, hare kriszna i zombie-makumba :-)

> ale gazetom poswieconym fitnessowi chyba mozna w tym wzgledzie
zaufac??

czyli gazetowym czarom-marom i makumbom ufajcie :-)))))))))))))))))))
--
pozdro
ape

7. Data: 2006-03-18 11:09:41

Od: "Ewa" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
> zaufac??
>
> czyli gazetowym czarom-marom i makumbom ufajcie :-)))))))))))))))))))

Zamiast przesmiewczo rozkladac moja wypowiedz na czynniki pierwsze, dalbys
lepiej dziewczynie jakas porade cenniejsza i madrzejsza :P
Korygujac to co napisalam wczesniej - nie ufaj jednak gazetom! :)) A swoja
droga wiesz tak naprawde co Ci tam "wyskakuje" i z jakiego powodu?? Moze
warto isc jednak do lekarza??

8. Data: 2006-03-18 14:32:29

Od: "mayky" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moim zdaniem basen jest rewelacyjny jesli chodzi chodzi o kregoslup
> :) Ale plywanie na plecach lub kraul, zabka niestety dziala na
> niekorzysc :(

Jestes Pewna ?????
BO ja akurat po zlamaniu kregoslupa ewidentnie mialem
zalecone plywanie symetryczne czyli zaba
a calkowicie zakazany kraul .......

Do pytacza....
Jak ci krazek wyskakuje to wzmacniaj miesnie
i idz do ortopedy lub dobrego rehabilitanta
Gdzie Cie to boli ??? ledzwie ?? piersiowy ?? szyjny ???

MAYKY

9. Data: 2006-03-18 15:36:30

Od: "Ewa" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mayky" <m...@c...com.pl> napisał w wiadomości

> Jestes Pewna ?????
> BO ja akurat po zlamaniu kregoslupa ewidentnie mialem
> zalecone plywanie symetryczne czyli zaba
> a calkowicie zakazany kraul .......

Tak mnie uczyli :)) Zabka powoduje dodatkowe, nadmierne zwiekszenie wygiecia
ledzwiowego kregoslupa, co zwieksza dolegliwosci spowodowane zmianami
przeciazeniowymi, zwyrodnieniowymi itd. Jesli miales takie zalecenie, to
widocznie lekarz mial powod - nie wiesz jaki?? A gdzie bylo to zlamanie?

10. Data: 2006-03-18 20:23:49

Od: "mayky" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak mnie uczyli :)) Zabka powoduje dodatkowe, nadmierne zwiekszenie
> wygiecia ledzwiowego kregoslupa, co zwieksza dolegliwosci spowodowane
> zmianami przeciazeniowymi, zwyrodnieniowymi itd.

No ale my nie wiemy gdzie Ona ma to zwyrodnienie/ dyskopatie czy co tam ma
:):)

> Jesli miales takie
> zalecenie, to widocznie lekarz mial powod - nie wiesz jaki??
> A gdzie
> bylo to zlamanie?

Mialem zalozonego Haringtona ( nie wiem czy tak sie pisze)
miedzy Th10 do L3 po kompresyjno zgieciowym
złamaniu L1 .
Moze lekarzowi chodzilo o to ze przy niesymetrycznym
plywaniu mogly by Haki powypadac.....

MAYKY

Znieczulenie u stomatologa
Ospa i 6 tydzień ciąży