kregoslup

1. Data: 2003-10-06 07:43:45

Temat: kregoslup
Od: "www" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry

Mialam robiony 4-10-2003 rezonans th-l ze wzgledu ze od dluzszego czasu
pobolewa mnie ta czesc kregoslupa. Oto wynik:
Na gornej powierzchni trzony kregu Th12 widoczny jest drobny guzek
Schmorla.Ponadto w trzonie tego kregu, blizej powierzchni gornej w obrazach
T1 - zaleznych uwidacznia sie hiperintensywne ognisko srednicy 0,7 cmm,
przemawiajace za wyspa tluszczową szpiku kostnego.
Mam Zwiazku z tym pytanie...czego moge sie spodziewac i co mam robic?
Ewentualnie jakie jeszcze badania daignostyczne mam wykonac?Czy jest to cos
groznego?jak Leczyc.
dziekuje
markotna
A...@w...pl