kręgosłup

1. Data: 2007-12-29 06:26:52

Temat: kręgosłup
Od: Anna <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich i mam pytanko
otóż moj mąż skarzy sie na kregoslup ale dziwne jest to iz jak on to
opisuje boli go tak jak by ktos wbijal mu igly na calym kregislupie czasmi
schodzi to ponizej do ud trwa to chwilke z 10 min. po czym przechodzi nie
moze w tym czsie kaszlec bo bol jest ogromny i tu moja prosba jakies
pomysly oczywiscie wiem ze trzeba isc do lekarza co tez uczynie ale wierze
tez w wasza pomoc pozdrawiam anka

2. Data: 2007-12-29 10:42:13

Temat: Re: kręgosłup
Od: "placebo" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

prącie mu wrasta w ciało i sięga kręgosłupa, proponuje usunięcie prącia
pozdrawiam lekarz Polak , zarobki: 2700 w szpitalu, powinienem pracować 8
godzin ale wychodze po pięciu i biegiem do prywatnej.

3. Data: 2007-12-29 14:51:22

Od: Anna <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sadzisz lekarzu ze powinno mnie to obchodzic lapwokie bierzesz i skarzysz
sie na brak kasy do pracy jak cie panstwo za darmo wyksztalcilo
pozdrawiam z calym szacunkie do innych lekarzy ale ten mnie wkurzylDnia

4. Data: 2007-12-29 19:00:04

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 29 Dec 2007 15:51:22 +0100, Anna wrote:

> sadzisz lekarzu [...]

Ten kretyn nie jest lekarzem - dałaś się nabrać na wyjątkowo głupią i
prymitywną prowokację.

Co do męża - parę rzeczy przychodzi mi do głowy, włącznie z pewnymi
chorobami zakaźnymi, ale bez zbadania przez lekarza (nie tego idioty
post wyżej) się nie obędzie.

m.
Marek Bieniek (mbieniek at epic pl)
Różnica między PRL-em a RP jest taka jak między zakładem karnym,
a zakładem dla umysłowo chorych. (Marcin Wolski)

5. Data: 2007-12-29 23:59:45

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Bieniek" 1ejl9eq362fom$....@a...coca.cola

> Ten kretyn nie jest lekarzem

Ty chyba też nie jesteś. :)

--
.`'.-. ._. .-.

6. Data: 2007-12-30 06:58:59

Od: Anna <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo dzikeuje zp zmarku jak zwykle mozna na pana liczyc idziemy do
lekarza i tyle hociaz przyznam ze bardzo malo informacji Pan udzielil ale
upewnilam sie w ty ze trzeba isc <a tak przy okzaji to wszystkiego
dobrego dla Pana i calego Forum w Nowym Roku pozdrawiam Dnia 29-12-2007 o

7. Data: 2007-12-30 07:14:42

Od: "placebo" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

naucz sie pisać bez byków

8. Data: 2007-12-30 10:10:03

Od: Anna <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestes dokladnie jak PLACEBO, placebo czyli OBOJĘTNY i oporny na
włączenie myślenia pozdrawiamDnia 30-12-2007 o 08:14:42 placebo

9. Data: 2007-12-30 11:16:20

Od: "placebo" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

do szkoły na lekcje!!!! pustaku

10. Data: 2007-12-30 12:36:09

Od: Anna <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zgoda ide do szkoły ale tylko z tobą zawsze to 2 pustaki sie spotkają
pozdrawiamDnia 30-12-2007 o 12:16:20 placebo <t...@t...net>
napisał(a):

> do szko?y na lekcje!!!! pustaku

Medycyna o życiu i śmierci jako rzeczywistości tego świata też ma wiele do powiedzenia.
ścięgna prostownika
Chrypka u 4 latka
Rozciąganie się (kręgosłupa) ?
Magisterka prośba