kręgozmyk przedni

1. Data: 2005-05-30 08:51:52

Temat: kręgozmyk przedni
Od: "5" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stwierdzono u mnie kręgozmyk przedni L4- L5.Mam straszne bóle prawej nogi od
biodra do kostki.Wzięłam już 10 zastrzyków B-12,Cocarboxylazę i Naklofen po
których nie jest lepiej.Lekarz chce mnie wysłać do ortopedy ale czy
słusznie? Czy naprawdę nie ma lekarstwa na uporczywy, okropny ból? Mam 54
lata , pracuję .

2. Data: 2005-05-30 10:36:40

Temat: Re: kręgozmyk przedni
Od: "Lens" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> których nie jest lepiej.Lekarz chce mnie wysłać do ortopedy ale czy
> słusznie? Czy naprawdę nie ma lekarstwa na uporczywy, okropny ból? Mam 54

Na bol pewnie i cos sie znajdzie ale chyba lepiej leczyc przyczyny i objawy
a nie tylko objawy.

pozdr.

3. Data: 2005-05-30 12:49:32

Od: "5" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak leczyć przyczyny?

4. Data: 2005-05-30 15:56:35

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> których nie jest lepiej.Lekarz chce mnie wysłać do ortopedy ale czy
> słusznie? Czy naprawdę nie ma lekarstwa na uporczywy, okropny ból? Mam 54

Oczywiście, że do ortopedy i to dobrego i to jak najszybciej!
Pozdrawiam <dino>

Strona
Praca serca - pytanie
stożek rogówki
Kostki mi opuchły
BARDZO BARDZO PILNE... na wczoraj!!! Objawy wzmożonego ciśnienia śródczaszkowego u niemowląt...