krem

1. Data: 2004-04-16 10:55:10

Temat: krem
Od: "blasia" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie dotyczace kremu nawilzajacego do cery mieszanej sklonnej do
tradziku ale wrazliwej???
cokolwiek kupie to mi podraznia po pewnym czasie :((((

1. Data: 2004-04-16 11:17:57

Temat: Re: krem
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

blasia wrote:

> Mam pytanie dotyczace kremu nawilzajacego do cery mieszanej sklonnej do
> tradziku ale wrazliwej???
> cokolwiek kupie to mi podraznia po pewnym czasie :((((

Moze cos Yves Rocher z serii Rehydration? Teraz jest przecena. Ja mam
maseczke SOS na noc, slicznie nawilza i nie podraznia.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-04-16 11:45:40

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości

> Moze cos Yves Rocher z serii Rehydration? Teraz jest przecena. Ja mam
> maseczke SOS na noc, slicznie nawilza i nie podraznia.

A ja mam krem na dzień i też jestem zadowolona.

Ligeia

1. Data: 2004-04-16 11:56:48

Od: "blasia" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-04-16 12:13:25

Od: "magdalenka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

spróbuj uzyc kremu nawilzajacego z zielonej glinki firmy "smoth" czy cos
podobnego nie pamietam dokładnie czy tak sie nazywa :D ale wiem ze ma
siedzibe w swarzedzu. pozdrawiam i zycze efektów

tym razem dermatolog w krakowie :)
Look?
samoopalacz
gradówka czy kaszaki?