krem

1. Data: 2005-02-24 07:39:38

Temat: Re: krem
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-23 22:37,Użytkownik ISIA ziewnął szeroko i rzekł:

> Kiedys w gazecie bylo zestawienie tych drozszych. Tak mnie zafascynowala, ze
> az sobie zachowalam :-)
> Zwyciezca w tej konkurencji byl tutaj jeden Kanebo - jedyne 2300 ;-)

He he, co to jest marne 2300? Pikuś! :))
A co tyle kosztowało? Krem?

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-02-28 08:47:00

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> He he, co to jest marne 2300? Pikuś! :))
> A co tyle kosztowało? Krem?

Kremik ;-)
Standardowe opakowanie, 50 ml.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2005-02-28 16:43:31

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ISIA, sącząc kawkę, wyklepał:

> Kremik ;-)
> Standardowe opakowanie, 50 ml.

Aaa, skoro 50 ml, to się nie czepiam ;-)

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

fryzjer wawa
kolejnosc? - włosy
puder brązujący w kulkach Avon ?
Max Factor Lasting Performance na allegro-warto?
kupujecie probki na allegro?