krem Dermika M

1. Data: 2005-01-31 13:03:17

Temat: krem Dermika M
Od: "Kaczka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem ciekawa jakie są opinie o tym kremie dla mężczyzn? Interesuje mnie
zarówno wersja na dzień jak i na noc.
Mój mężczyzna pracuje obecnie kilka godzin dziennie na świeżym powietrzu, a
że pogoda mroźna to odbiło się to na jego cerze. Z przerażeniem usłyszałam,
że kupił sobie krem nivea [ ten najzwyklejszy tłusty] i tym się smaruje.
Doraźnie zapewne działa, ale wątpię żeby nawilżało...poza tym taka tłusta
warstwa na twarzy nie wygląda najlepiej.
Dlatego też postanowiłam kupić mu coś bardziej odpowiedniego i jednocześnie
przeznaczonego dla mężczyzn.
Jeśli nie Dermika M to jakie inne kremy dla mężczyzn polecacie? (z tej samej
półki cenowej :-))

1. Data: 2005-01-31 15:09:42

Temat: Re: krem Dermika M
Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaczka <k...@n...pl> napisał(a):
> Z przerażeniem usłyszałam,
> że kupił sobie krem nivea [ ten najzwyklejszy tłusty] i tym się smaruje.
> Doraźnie zapewne działa, ale wątpię żeby nawilżało...

ja bym nie wpadała przerażenie - w jakimś teście organizacji konsumenckiej
zwykły krem Nivea wypadł dobrze, jeśli chodzi o nawilżanie (dostał same 4
przy ocenach różnych aspektów), podczas gdy inne kremy nawilżające ze
średniej i górnej półki otrzymały dużo gorsze oceny.

> poza tym taka tłusta
> warstwa na twarzy nie wygląda najlepiej.

piszesz, że chodzi głównie o ochronę skóry przed mrozem - sądzę, że właśnie
tłusty krem zrobi to lepiej od nawilżającego. poza tym, większość typowych
kremów na zimę jest dosyć tłusta.

1. Data: 2005-01-31 15:33:28

Od: "Kaczka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przy ocenach różnych aspektów), podczas gdy inne kremy nawilżające ze
> średniej i górnej półki otrzymały dużo gorsze oceny.

Skoro ten krem nawilża, to ok. Zawsze mi się wydawało, że ta tłusta warstwa
może i zatrzyma wilgoć, ale sama z siebie nie nawilży. Więc jak skóra jest
wysuszona, to jej tłusty krem niewiele da.
Poza tym on ma cerę mieszaną, tłustą srefę T z tendencją do wyprysków, więc
taki tłusty krem chyba nie jest wskazany, bo pogłębi te problemy skórne.

> piszesz, że chodzi głównie o ochronę skóry przed mrozem - sądzę, że
właśnie
> tłusty krem zrobi to lepiej od nawilżającego. poza tym, większość typowych
> kremów na zimę jest dosyć tłusta.

Ochrona przed mrozem taka średnia, bo on ten krem nakłada po kąpieli po
powrocie z pracy, czyli jak już mróz nie działa bezpośrednio.

Szczecin-piercing.
[3m] Gdzie wizazystka?
bezbarwne lakiery do paznokci
bezbarwne lakiery do paznokci
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2005-01-31)