krem lub balsam

1. Data: 2006-01-09 14:20:30

Temat: krem lub balsam
Od: "Jola" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mogłybyście polecic jakiś dobry i sprawdzony krem lub balsam do rąk żeby
odżywił i nawilzył wysuszone łapki
z góry dzięki
Jola

1. Data: 2006-01-09 14:52:53

Temat: Re: krem lub balsam
Od: "Magi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mogłybyście polecic jakiś dobry i sprawdzony krem lub balsam do rąk
żeby
> odżywił i nawilzył wysuszone łapki
> z góry dzięki
> Jola

Jako, ze mam bardzo wrazliwe dlonie, ktore potrafia sie odmrozic majac na
sobie dwie warstwy rekawiczek, polecam:
Ziaja - krem do rak i paznokci KOZIE MLEKO,
Beauty Milky Bielenda - smietankowa maseczka do rak.

Kremy sa dobre jak na swoje ceny (Ziaja 5 zl, Bielenda 9 zl). Dobrze sie
wchlaniaja, nie zostawiaja tlustej warstwy no i skora jest po nich nawilzona
i gladka.

1. Data: 2006-01-09 19:05:28

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magi" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sobie dwie warstwy rekawiczek, polecam:
> Ziaja - krem do rak i paznokci KOZIE MLEKO,
> Beauty Milky Bielenda - smietankowa maseczka do rak.

Po raz kolejny okazuje się, ze kazdemu odpowiada coś innego. Nie mam
przesuszonych rąk (choć nie uzywam kremów) ale skuszona peanami na cześc obu
tych kremów, kupiłam je.
Rezultat: po użyciu obu smarowideł skóra na dłoniach staje się sucha i
naciągnięta. Brrrrr...
Stanowczo "odlecam".

Chwalę natomiast duży krem do ciała Beauty Milky z Bielendy. W
przeciwieństwie do kremu do rąk, ładnie pachnie i porządnie
nawilża/natłuszcza.

A na przesuszone dłonie polecam kąpiel (dłoni ;-) w miseczce z ciepłą oliwą
z dodatkiem odrobinki soku z cytryny. Potem bawełniane rękawiczki ze sklepu
ogrodniczego...i spać ;-)
O.

szukam wody Fun Water
Jak dobrze nalozyc fluid ?