krem na cellulit ?

1. Data: 2005-09-16 20:51:23

Temat: krem na cellulit ?
Od: "Profil" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
JAki polecacie dobry krem na cellulit.
chce kupic ten z AVONU Cellu-Sculpt?
Uzywalyscie go? CZy jest on naprawde dobry?
Dziekuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Pati

1. Data: 2005-09-17 07:25:43

Temat: Re: krem na cellulit ?
Od: "sez" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil" napisał:
> [...]
> JAki polecacie dobry krem na cellulit.
> chce kupic ten z AVONU Cellu-Sculpt?
> Uzywalyscie go? CZy jest on naprawde dobry?

Ja używałam kremu Vichy Liposyne. Kosztuje ok 80 zloty, ale jest naprawde
dobry.

Pozdrawiam,
Kasiek

1. Data: 2005-09-17 11:23:09

Od: olka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JA TEŻ SŁYSZAŁAM ŻE JEST DOBRY TEN Z VICHY.

1. Data: 2005-09-17 14:21:08

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> JAki polecacie dobry krem na cellulit.
> chce kupic ten z AVONU Cellu-Sculpt?
> Uzywalyscie go? CZy jest on naprawde dobry?

Krem jest OK, ale moim zdaniem ten żel, co był wcześniej był lepszy.
Polecano na grupie serum antycellulitowe Lirene (takie w pomarańczowej
tubce) i jest naprawdę dobre! Znaczy, na mnie działało. Kosztuje 27 zł i
pięknie pachnie. Skóra po nim się ładnie napinała i nawet po dwóch
tygodniach stosowania raz dziennie (i to nie codziennie, bo zapominałam :D)
było widać efekty.
Ale ja marzę, żeby Avon znów robił ten żel. Ostatnio wywąchałam żel
antycellulitowy z endorfinami Bielendy, który podobnie pachnie i zastanawiam
się, czy może ktoś używał i może mi powiedzieć, czy ma takie fajnie jakby
jednocześnie chłodząco-rozgrzewające działanie?

Majka

1. Data: 2005-09-17 16:19:06

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pięknie pachnie. Skóra po nim się ładnie napinała i nawet po dwóch
> tygodniach stosowania raz dziennie (i to nie codziennie, bo zapominałam

Podpisuję się. Super działa, cena bardzo w porządku.

Ja polecam: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=64272366 (nie moja
aukcja). Serum i peeling w sam raz na wypróbowanie, żel na dzień w normalnym
rozmiarze, tak samo żel pod prysznic. Ja najbardziej polecam serum, choć
może działa tak super dzięki stosowaniu całego zestawu? W każdym razie jak
skończy mi się miniprodukt to kupię pełny rozmiar.

W Karfurze za taki sam zestaw dałam 25zł, więc w zasadzie tyle, co za sam
żel na dzień, więc chyba warto, cena śmieszna, jak za tyle kosmetyków.

Agata

TVN Style program o usuwaniu przebarwien
joga - byc zdrowa i piekna
Isadora
Chwale maseczki :-)
[Wrocław] dziewczyny, mamy zaległości