krem nawilzajacy for men

1. Data: 2005-03-08 10:10:26

Temat: krem nawilzajacy for men
Od: "Zbynek vel Zbynio" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Poleccie jakis dobry krem nawilzajaco kojacy. Po umyciu mam twarz
"sciagnieta", piekaca i momentalnie skora mi sie luszczy.
Help me uzywalem ostanio kremu Nivea for men nawilzajacy ale jakos sie nie
sprawdzil zabardzo. Czekam na Wasze porady.

1. Data: 2005-03-08 10:17:28

Temat: Re: krem nawilzajacy for men
Od: "isiak" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Help me uzywalem ostanio kremu Nivea for men nawilzajacy ale jakos sie
> nie sprawdzil zabardzo. Czekam na Wasze porady.

Moj TŻ (:)) jest zupelnie anty jezeli chodzi o jakiekolwiek kremy i inne
cuda bez ktorych ja sie nie moge obejsc ( sama nie wiem jak on to robi ze
wystarcza mu szczoteczka, pasta, zel do golenia i maszynka ..) ... jedyne do
czego jestem go w stanie przekonac to krem dla dzieci - nawilzajacy, kojacy
podraznienia ( co prawda marudzi ze troche mu smierdzi talkiem ale uzywa ..i
widac poprawe wiec nie jest zle .. )
proponowane pozycje to
- ziajka " Teofilek" - ziaja ok 4 zl
- chusteczki nawilzajace J&J... ok 18 zl

pozdr
isiak

1. Data: 2005-03-08 11:52:01

Od: "Zbynek vel Zbynio" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> widac poprawe wiec nie > - ziajka " Teofilek" - ziaja ok 4 zl
> - chusteczki nawilzajace J&J... ok 18 zl

hmmm no tak ale jak bym chcial czegos takiego uzyc w dzien to juz
niezabardzo niechce by mi gemba pachniala dupskiem niemowlaka :/

1. Data: 2005-03-08 13:12:38

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zbynek vel Zbynio" <z...@p...fm> wrote in message
> hmmm no tak ale jak bym chcial czegos takiego uzyc w dzien to juz
> niezabardzo niechce by mi gemba pachniala dupskiem niemowlaka :/

Jako nie bylam przekonana ze faceci musza miec swoje oddzielne linie ale
ostatnio moj maz stwierdzil ze szampon ktory ma (for man) jest lepszy od
normalnego z tej linii wiec moze rzeczywscie cos w tym jest ;D
Tu masz kremy dla mezczyzn - moze znajdziesz cos dla siebie - uboga troche
ta kategoria - mozesz poszperac tez w babaskich jak nie masz nic
przeciwko...
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/censura.php?tsid=1
&csid=77e47c5f535b19d7ecf8cdeb6a18ff23&cmd=browse&ca
tegory_id=94

Czym myjesz twarz, tak BTW? Moze w tym problem?
I sprecyzuj ile mozesz wydac to latwiej bedzie cos doradzic :D
iska

--
wiosna idzie, nie ma na to rady

1. Data: 2005-03-08 13:29:27

Od: Arkadija <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbynek vel Zbynio napisał(a):
> [...]
> Help me uzywalem ostanio kremu Nivea for men nawilzajacy ale jakos sie nie
> sprawdzil zabardzo. Czekam na Wasze porady.

Kilka postów wyżej: Krem Vichy dla mężczyzny.

Pozdrowienia!

Arkadija

1. Data: 2005-03-08 18:35:45

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbynek vel Zbynio" <z...@p...fm> napisał w wiadomości

> Poleccie jakis dobry krem nawilzajaco kojacy. Po umyciu mam twarz
> "sciagnieta", piekaca i momentalnie skora mi sie luszczy.

Firma Oceanic "krem nawilżający AA Men"

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

Kobiety...
gdzie kosmetyki i niespodzianki na dzień kobiet?
Glam Shine JUICE
tusz do rzes REVLONU??
katalog 06 avonu