krem - ograniczenia wiekowe?

1. Data: 2004-02-10 17:00:33

Temat: krem - ograniczenia wiekowe?
Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃTO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Interesuje mnie krem firmy "Garnier". Odżywczy z ekstraktem z miodu
akacjowego. Jednak znalazłam informację, iż jest on przeznaczony dla pań
powyżej 25 roku zycia. I tu mam pytanie. Czy używanie tego kremu przez osoby
młodsze, które mają suchą cerę może grozić jakimiś konsekwencjami
zdrowotnymi? Przecież to nie krem na zmarszczki, tylko intensywnie
nawilżający, więc skąd ograniczenie wiekowe?

D.

1. Data: 2004-02-10 17:28:07

Temat: Re: krem - ograniczenia wiekowe?
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

spokojnie możesz go używać, skoro masz suchą cerę. informacje na
opakowaniach dot. wieku należy traktowac jedynie orientacyjnie i nie może
to byc gł. kryterium wyboru

TEST
zniechecilam sie wiec moze cos pomozecie
mleczko do cery trądzikowej i wrażliwej (alergicznej)
jasna cera!!!!
YR, bio specyfic, T - mat...