krem - poradzcie

1. Data: 2003-10-09 11:58:42

Temat: Re: krem - poradzcie
Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elinor wrote:
> Witam!
>
> Mam cere mieszana - w obszarze T tlusta i z zaskorniakami a poza nim
> gladziutka i czysciutka skorke. Do obszaru T uzywam serii Clean&Clear
> i roznych maseczek.
> Teraz problem: jaki krem polecilybyscie mi na ta czysciutka czesc
> twarzy? Jakie inne ewentualne kosmetyki? Dodatkowo w okolicy ust mam
> juz wyrazne zmarszczki mimiczne - co proponujecie?
>
> Z gory dzieki za porady :)
>
> Pozdrawiam

Ja używam Garnier - Seria klasyczna, krem nawilżająco-ochronny. Jest bardzo
przyjemny, ładnie pachnie i dobrze się wchłania.

--
Elvira

1. Data: 2003-10-09 19:43:45

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-09 21:51:32 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Elinor* skreślił te oto słowa:

> [...]
> roznych maseczek.
> Teraz problem: jaki krem polecilybyscie mi na ta czysciutka czesc twarzy?

Próbowalas kiedys kremow z kwasami?
Sa dobre dla cery mieszanej... na dzien - jakis słabiutki np Avene
Cleanance K.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-10-10 10:00:16

Od: "AgaS" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj.

Ja mam chyba podobnie. Czoło strasznie tłuste, a reszta OK - ostatnio nawet
lekko jest przesuszona.

I używam do czoła - tonicu Clean&Clear -ten nowy do zaskórniaków oraz na
dzień krem z kwasami owocowymi La Roche. Ten krem od niedawna używam i
jeszcze trudno mi powiedzieć-czy dobry efekt. Jeżeli nie zdziala cudów - to
znowu przerzucę się tylko na tonic.

A do reszty krem Nivea soft - jak dla mnie to najlepszy krem - ślicznie
pachnie i super nawilża - ale to moje odczucia.

No i radziłabym chodzić regularnie do kosmetyczki - chociaż co 2 miesiące.

Pozdrawiam
AgaS

1. Data: 2003-10-10 12:29:32

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elinor napisał/a w news:bm4dlv$ip9$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Mam cere mieszana - w obszarze T tlusta i z zaskorniakami

Hehe, zaskórniaki to każda z nas chciałaby mieć. Tobie chyba chodzi o
zaskórniki:)

> Dodatkowo w okolicy ust
> mam juz wyrazne zmarszczki mimiczne - co proponujecie?

Serię zieloną AA Oceanic. Jest rewelacyjna!:)

--
mips

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-10-10 19:56:10

Od: "Elinor" <elinor@usun_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elinor" <elinor@usun_to.op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jakie inne ewentualne kosmetyki? Dodatkowo w okolicy ust mam juz wyrazne

Dziekuje Wam za odopowiedzi! Jutro wybieram sie na zakupy :)

Lśniąca skóra
Podklad lub puder dla tlustej cery
oprawki
PORY!
Gdzie najlepsze zelowe tipsy w Warszawie?