krem przeciwzmarszczkowy LiftActive na noc Vichy

1. Data: 2003-03-28 14:29:16

Temat: krem przeciwzmarszczkowy LiftActive na noc Vichy
Od: "Gosia" <M...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zbieram sie do zakupu kilku kosmetykow z firmy Vichy i tak sie zastanawiam
nad kremem przeciwzmarszczkowym na noc. Moje watpliwosci biora sie stad, iz
niedawno kupila go dla siebie moja 50 letnia tesciowa, a ja mam o 20 lat
mniej. I teraz sie zastanawiam, czy dla mnie to jeszcze nie za wczesnie na
ten krem?

Napiszczcie prosze w jakim wieku jestescie, jezeli uzywacie tego kremu. Nie
chce tu nikogo zdemaskowac, ale mysle, ze bedzie on dla mnie zbyt mocny. A
moze sie myle. Moze przeciwzmarszczkowy oznacza zapobieganie zmarszczkom,
aby jak najdluzej skora byla gladka.

Chcialabym zakupic zestaw: Krem przeciwzmarszczkowy pod oczy, krem na noc
oraz Termal 2S. Co o tym myslicie, a moze wiecie o jakis promocjach tej
firmy. Zawsze to byloby taniej. Jestem z W-wy.

Gosia
G...@m...info

1. Data: 2003-03-28 14:35:47

Od: "Anna" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <M...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mniej. I teraz sie zastanawiam, czy dla mnie to jeszcze nie za wczesnie na
mialam kilka probek tego kremu i dla mnie byl rewelacyjny, chcialam go nawet
kupic ale ciut za drogi dla mnie jeszcze. mam 30 lat i dosc sucha i
odwodniona skore, ale zakupie go sobie na taka jednorazowa kuracje
wiosenna:)
pozdr

1. Data: 2003-03-28 14:44:17

Od: "Gosia" <M...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

--

To tak jak ja. Ja rowniez mam bardzo sucha skore i troche niezrecznie sie
czuje, gdy tesciowa opowiada mi, ze byl z serii Vichy krem rowniez dla mnie.

1. Data: 2003-03-28 15:46:31

Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia <M...@p...neostrada.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b61n88$ra7$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
dla mnie.
> Ona mysli o takich bardzo delikatnych kremikach, gdyz sama ma

Czuje sie jakbym sama napisala powyzsze slowa.
Mam identyczna sytuacje :-)

> Wiec ja jej musze tlumaczyc, ze nawet Termal 1S
> byl dla mnie zbyt delikatny.
Seria termal jest imho genialna. Naprawde nawilzaja, wszystkie trzy do
twarzy (s1, s2 i mat).

>Zmarszczki wokol oczu mam chyba wieksze od niej
Podaj łapkę, siostro ;-).....

> i gdy spogladam na moja mame to wiem, ze nie che wygladac tak jak
ona.
...podaj drugą ;-))))....

> Dlatego postanowilam kupic ta cala serie. Moze jeszcze przez jakis
czas uda
> mi sie nie pokryc zmarszczkami.
... i kupmy je razem :-))))

--
Pozdrawiam cieplutko,
Magda, ze straaaaasznymi zmarszczkami ;-))))))

Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-03-28 19:00:26

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"*madzik*" <b...@b...op.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Użytkownik Gosia <M...@p...neostrada.pl> w wiadomości do grup
> [...]

Nie tylko geny, pijcie duzo wody, najlepiej niegazowanej.Cos w tym jest, nie
tylko dla zdrowia, ale rowniez dla skory, sama sie przekonalam.
Ilona

1. Data: 2003-03-29 08:36:31

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <M...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości

> Nie chce tu nikogo zdemaskowac, ale mysle, ze bedzie on dla mnie zbyt
mocny.
Nie będzie zbyt mocny.

> Chcialabym zakupic zestaw: Krem przeciwzmarszczkowy pod oczy, krem na noc
> oraz Termal 2S.
Wszystko OK, ale na dzień (skoro chcesz zapobiegać zmarszczkom) kup coś z
filtrem UV.

Co o tym myslicie, a moze wiecie o jakis promocjach tej
> firmy.
Niedługo pojawią się promocje wszystkich seri przeciwzmarszczkowych (RetiC,
Novadiol, LiftActif)- możesz na nie poczekać 1-2 tygodnie.

Mleczko, tonik - jakie najlepsze?????
NIVEA
yoko- opinie
Fryzjer (Lodz)