krety

1. Data: 2000-11-10 14:39:00

Temat: krety
Od: "Roman Wozniak" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam nieraz grupe, poradźcie coś na krety. Walczę na trawniku od 2
tyg. małe skutki. Proszę o poradę. Pozdrawiam Roman

2. Data: 2000-11-10 17:48:03

Temat: Re: krety
Od: "JotBe" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeglądam nieraz grupe, poradźcie coś na krety. Walczę na trawniku od 2
> tyg. małe skutki. Proszę o poradę. Pozdrawiam Roman

Temat stary jak świat trzeba szukać w FAQ grupy. Ja obecnie robię tak: w
wykopaną dziurę wciskam reklamówkę jednorazówkę-zrywkę, w takiej
"zabezpieczonej" dziurze kret się już nie pokazuje. I tak do skutku - kto
się pierwszy znudzi ja czy kret.
JotBe

3. Data: 2000-11-10 20:46:09

Od: "czarny" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JotBe <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8uhcbu$5ut$...@n...tpi.pl...

****ja swoje krety wylapalem lapica taka z rurki PCV (z dwoch stron
klapki-wejsc latwo,wyjscia niet)Potem juz polowalem na zwierzatka.Tylko w
jednym przypadku spoznilem sie.Kret przeniosl sie do krainy wiecznych
lowow.Reszta przypadkow byla pomyslna dla kretow.Moje dzieci wynosily je do
parku.I tak do skutku.U mnie krety sie znudzily i poszly do sasiada.
Pozdrawiam.Czarny

Kto jest najszybszy w mieście
witam
Rękaw z włókniny