krew pod paznokciami u nog

1. Data: 2006-04-07 11:52:15

Temat: krew pod paznokciami u nog
Od: "mieszkaniec" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nosiłem za ciasne buty zimowe i porobiły mi się "krwiaki" pod
paznokciami dużych palców u stóp. Z jednego wypłynęła krew i teraz jest
żółty i lekko wypukły, w drugim zakrzepła i jest prawie czarny :(
Same wyzdrowieją, czy muszę iść z tym do dermatologa?

2. Data: 2006-04-07 17:05:00

Temat: Re: krew pod paznokciami u nog
Od: "Dorota" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno też tak miałam....Do przeprowadzki założyłam adidasy, w których
daaaawno nie chodziłam. Paznokieć na dużym palcu u lewej nogi podszedł
krwią, potem zsiniał. Paznokieć rósł i z czasem właśnie zrobił się wypukły.
Po kilku tygodniach zszedł. Teraz nowy paznokieć jest prosty i ma się
dobrze. Jeżeli jesteś zaniepokojony stanem swoich paznokci , to udaj się do
lekarza. W moim przypadku, lekarz był zbyteczny. wszystko się samo zagoiło.

Pozdr
Dorota

ĘÓĆľťáŇéϾͳ
Zielony osad na języku