krokiety

1. Data: 2002-10-15 12:25:05

Temat: krokiety
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyslalam juz troche temu ale nie widze wiec moze nie doszlo;
Ja znowu z prosba. "chodza" za mna od jakiegos czasu takie zwykle domowe
krokiety. Mniam mniam.
U mnie w domu robilo sie to tak ze gotowane mieso (na ktorym najpierw jakis
wywar byl robiony) oskubywalo sie od kostek, mielilo sie w maszynce do miesa
dodawalo cebulki i takich tam i pakowalo w nalesniki.
Mam jeden problem. Nie posiadam maszynki do miesa. Czy mozna jakos to
rozwiazac?
Moze juz zmielone miesko jakos podgotowac.. moze na parze... kurcze sama nie
wiem jak to rozwiazac.
Prosze o jakies sugestie i pomoc.
Kropelka spragniona krokietow z barszczem