krokusy

11. Data: 2004-03-25 19:10:21

Temat: Re: krokusy
Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mozesz mi powiedziec, gdzie na gornym zdjeciu sa rysy i plamki smieci?

:-)) Są, są, ja w każdym razie je widziałem, choć tekst faktycznie głównie
traktuje o skanowaniu, co jest coraz mniej przydatną umiejętnością.

> Pozdrowienia,
> Michal

Pozdrowienia

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

12. Data: 2004-03-25 19:33:12

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> writes:

> [...]
=News&file=article&sid=>7

> Zgadzam sie, lepiej. Tylko trzeba miec odpowiednie oprogramowanie

Mejbi. Żeby jescze kolory były inne to i nawet netszkapą dałoby się
przeczytać... Ale ja nie marudzę :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Był pewien poeta z miasteczka Zakroczym,
Co chciał pisać wiersze, lecz wciąż nie miał o czym.

13. Data: 2004-03-26 13:48:39

Temat: Odp: krokusy
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie mogłem nic zobaczyć. Transfer przekroczony, ale jako modemowiec z
> reguły opuszczam zdjęcia powyżej 150kB.
Z bólem serca :(:(:( skompresowałam zdjęcia trochę - teraz największe ma 102
kb...
Pozdrav.Obolała.Rene
PS a ja jako modemowiec transferowałam te zdjęcia...

Litchi - jak to podlewać ?
Co mogło sie stać z moimi cisami ???????
szkodnik
Gdzie wysyłkowo drzewka owocowe ?
specjalisty od przebisniegow