specjalisty od przebisniegow

1. Data: 2004-03-24 09:28:59

Temat: specjalisty od przebisniegow
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wylazlo mi takie nabyte w ramach 'przebisnieg' i jest zupelnie inne od
normalnych. Wyglada jak G. woronowii
http://www.judyssnowdrops.co.uk/woronowii/woronowii.
htm
albo G. ikariae,
http://www.gartendatenbank.de/photo/2004013048
z typowaniem na ten drugi (ksztalt znaczka). Czy ktos moze ma? I w takim
razie czy moglby sprawdzic dokladnie ksztalt znaczka na wewnetrznym okolku
lisci? Bede bardzo zobowiazana :-)
Pocieszajace jest to, ze niespodzianki zakupowe dzialaja w obie strony :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz. niespodziewanie ucieszona :-)

2. Data: 2004-03-24 13:39:36

Temat: RE: specjalisty od przebisniegow
Od: r...@o...pl (Boguslaw Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Ewa Szcze?niak

> [...]
> Pocieszajace jest to, ze niespodzianki zakupowe dzialaja w obie strony :-)
> Pozdrowienia - Ewa Sz. niespodziewanie ucieszona :-)

Stawiam na G.ikariae, latwiej dostepny, ale porownam ze swoimi..
:-) Boguslaw

3. Data: 2004-03-24 13:55:32

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w
wiadomości news:Xns94B66A9B048D3ewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.3
8...
> Wylazlo mi takie nabyte w ramach 'przebisnieg' i jest zupelnie inne
od
> normalnych

Kurczę, aż pognałam do ogrodu, bo moje w jesieni zanabyte jakoś
podobne mi się wydają.
Ale ja to profanka jestem, nawet mi do głowy nie przyszło, że to może
insze jakieś. Ot, biale, dzwonkowate i kwitnie w marcu. Bo to, pani,
odmiany teraz takie różne ;-).
Te kupowałam w OBI, w woreczku.

Pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2004-03-24 14:04:50

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (Boguslaw Radzimierski) wrote in
-botaniczny.pl:

> Stawiam na G.ikariae, latwiej dostepny, ale porownam ze swoimi..

Po opisach tak wychodzi. Sprawdz, jesli mozesz, czy Twoje maja znaczek
rozdzielony czy jeden u-ksztaltny? Bo moje maja i takie i takie, a w
opisach daja, ze ma byc u.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

5. Data: 2004-03-24 14:26:37

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w
wiadomości

> rozdzielony czy jeden u-ksztaltny? Bo moje maja i takie i takie, a w
> opisach daja, ze ma byc u.

Mój jeden, co się otworzył, ma na pewno u. Reszta jeszcze za mała.
Sama jestem ciekawa, co to za dziwolągi :)

Pozdrawiam
Ewa

6. Data: 2004-03-24 14:33:30

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of T.W.

> Kurczę, aż pognałam do ogrodu, bo moje w jesieni zanabyte jakoś
> podobne mi się wydają.
> Pozdrawiam
> Ewa

Zerknij tutaj :-))
http://rareplants.co.uk/galanthu/index.htm
Bogusław

7. Data: 2004-03-24 14:48:41

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) wrote in
-botaniczny.pl:

> Zerknij tutaj :-))
> http://rareplants.co.uk/galanthu/index.htm

Radze tutaj ;-)
http://www.judyssnowdrops.co.uk/
Można sie przegrzac..
Pozdrowienia - Ewa Sz.

8. Data: 2004-03-24 14:51:53

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

> Zerknij tutaj :-))
> http://rareplants.co.uk/galanthu/index.htm
> Bogusław

Szkoda, że zdjęcia takie male i nie da się powiększyć :(
A na zdjęciach raczej sam kwiat.
Zwłaszcza, że "inność" widać głównie po liściach: szerokie, raczej
krótkie i wściekle zielone. Moje stare przebiśniegi miały liście
wąskie i zdecydowanie ciemniejsze.
Mam jeszcze dwa stare, wykopane od mamy, z liśćmi w kolorze
zdecydowanie niebieskozielonym, dość szerokimi.
Niestety już przekwitły (pod śniegiem), więc ani zdjęcia nie zrobię,
ani znaczka nie rozpoznam.

Pozdrawiam
Ewa
i nieoczekiwane rarytasy ;-)

9. Data: 2004-03-24 14:52:53

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"T.W." <t...@w...pl> wrote in news:c3s5i6$pok$1
@nemesis.news.tpi.pl:

> [...]
> Ale ja to profanka jestem, nawet mi do głowy nie przyszło, że to może
> insze jakieś. Ot, biale, dzwonkowate i kwitnie w marcu. Bo to, pani,

Rozne i rozniste.. mnie ruszylo to, ze liscie byly intensywnie jasnozielone
i szpiczaste, a nie sine i okragle jak u normalnego. I kwiatki takie
delikatniejsze.
W każdym razie moj na pewno nie jest nivalis. To juz wiem :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.
PS. Jest taki jeden, co jesienia kwitnie.. reginae-olgae. To dopiero cudak.

10. Data: 2004-03-24 15:18:02

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> napisał(a):

> Zerknij tutaj :-))
> http://rareplants.co.uk/galanthu/index.htm

Hejka. Jakby ktoś miał nadwyżki Galanthus Lady Beatrix Stanley i Lady
Elphinstone, to reflektuję z ogromną chęcią. :-)
Pozdrawiam chętnie Ja...cki
H.Z.: "Szlachta w "Panu Tadeuszu" była bardzo gościnna, bo jak przyjechał
pan Tadeusz na koniu, to o nic się go nie pytano, tylko dano mu siana." :-)

Zrywanie kory z drzewa
poschniete tuje
źle się dzieje
I znowu deszcz :-(