kropelki dla zmeczonych oczek

1. Data: 2004-09-24 11:38:55

Temat: kropelki dla zmeczonych oczek
Od: "Nat" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnia caly czas mam uczucie "piasku" pod powieka. czy mozecie polecic mi
jakies krople, ktore moglyby mi pomoc? zaznaczam, ze nosze soczewki
kontaktowe, ale ostatnia staram sie coraz zadziej je zakladac.ogolnie to
chcialabym zaopatrzec sie w kropelki, ktore moglabym sobie wpuszczac do oka
po dniu spedzonym przy komputerze. boje sie,ze jesli o nie nie zadbam to
niedlugo bede miala oczka czerwone jak u krolika.

pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc.

nat

2. Data: 2004-09-24 18:36:33

Temat: Re: kropelki dla zmeczonych oczek
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po dniu spedzonym przy komputerze. boje sie,ze jesli o nie nie zadbam to
> niedlugo bede miala oczka czerwone jak u krolika.

uzywaj krople nawilzajace " sztuczne lzy" - wiekszosc bez recepty. Na
soczewki mozna zakrapiac Tears Naturale II, oraz wszystkie , ktore sa bez
konserwantow. Znajdziesz w archiwum dosc duzo o suchym oku - poszukaj i
poczytaj.

pozdr.
casus

3. Data: 2004-09-25 10:03:55

Od: "y" <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> soczewki mozna zakrapiac Tears Naturale II, oraz wszystkie , ktore sa bez
> konserwantow. Znajdziesz w archiwum dosc duzo o suchym oku - poszukaj i
bez recepty Lacrimal -sztuczne lzy cena okolo 7,60 zl w opakowaniu 2X5ml
pozdr

4. Data: 2004-09-25 11:15:09

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bez recepty Lacrimal -sztuczne lzy cena okolo 7,60 zl w opakowaniu 2X5ml
> pozdr

z innych - lepszej jakosci: Oculotect (Rp), Artelac, HylloCommod. Podobnie
jak Lacrimal nie mozna je zakrapiac na soczewki.

casus

5. Data: 2004-09-25 14:08:36

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> z innych - lepszej jakosci: Oculotect (Rp), Artelac, HylloCommod. Podobnie
> jak Lacrimal nie mozna je zakrapiac na soczewki.

Hylo-comod nie można na soczewki?? Ja zapuszczam, bo kiedyś mnie tak
poinstruowano...
pozdr
gagatka

6. Data: 2004-09-25 14:38:28

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hylo-comod nie można na soczewki?? Ja zapuszczam, bo kiedyś mnie tak
> poinstruowano...
> pozdr
> gagatka

no własnie mi moj okulista mówil ze mozna Hylo-comod na soczewki zapuszczać
ech....... wiec jak z tym jest ??

pozdrawiam

Aska

7. Data: 2004-09-25 19:39:26

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cj3k05$c0e$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> z innych - lepszej jakosci: Oculotect (Rp), Artelac, HylloCommod.
> Podobnie jak Lacrimal nie mozna je zakrapiac na soczewki.

Hylo-Comod jak najbardziej mozna stosowac na soczewki.
Sa bez konserwantow w specjalnie skonstruowanym podwojnym pojemniku, dzieki
czemu mozna uzywac 3 mies. od otwarcia.
Mam b. dobre doswiadczenia z tym preparatem.

--
Robert

8. Data: 2004-09-25 20:00:01

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobnie

> Hylo-comod nie można na soczewki?? Ja zapuszczam, bo kiedyś mnie tak
> poinstruowano...
> pozdr
> gagatka

sorki, oczywiscie H-C mozna stosowac na soczewki.

casus

9. Data: 2004-09-25 20:01:23

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dzieki
> czemu mozna uzywac 3 mies. od otwarcia.
> Mam b. dobre doswiadczenia z tym preparatem.

uprzedziles mnie:-))) oczywiscie, ze mozna:-)))) - kajam sie za
roztargnienie i nieuwage.:-))
casus

Azotyny w moczu?
Badania na płodność - Trójmiasto