krótki intensywny ból głowy( jakby kopniak)

1. Data: 2008-11-04 12:02:39

Temat: krótki intensywny ból głowy( jakby kopniak)
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry, od kilku dni obserwuję u siebie krótki intensywny ból
głowy, nie umiem tego opisac- to nie jest zwykly ból. pojawia się i
znika szybko- trwa kilka sekund- w tym czasie skupiam się tylko na
tym, nieruchomieję, zamykam oczy, i zaraz znika, nie ma po nim
absolutnie śladu. kilka dni temu zaczal atakowac mnie tylko 1 raz
dziennie, potem dwa, trzy itd. wczoraj zabolało mnie 6 razy, a dziś
od rana 2 razy- ale jeszcze dzień się nie skończył. lokalizacja bólu :
z tyłu głowy, za prawym uchem i tylko w tym miejscu. nie wiem co to
jest i co robic, prosze o pomoc :(

2. Data: 2008-11-04 15:00:52

Temat: Re: krótki intensywny ból głowy( jakby kopniak)
Od: tasia <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

- idź do laryngologa
- siedząc na poczekalni poczytaj; http://vecar.biz/vecara/filip/stronka-pl.html
najlepszego, Tasia

3. Data: 2008-11-05 08:36:51

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

wczoraj bylam u lekarza, ale niestety nie byl w stanie mi pomoc.
Wlasnie sie zastanawiam czy wyjscie na dwór z mokrą glową moze byc
przyczyną takiego bólu? prosze o pomoc !

Jakie badanie na krzepliwosc krwi? d-dimery?
usunięty ząb - nadal spuchnięte dziąsło
bolerioza
Jakie zrobic badania?
Czy jedzenie chrząstek (np. z kurczaka) jest dobre na stawy?