kryzys środka życia?

1. Data: 2005-05-05 20:47:43

Temat: kryzys środka życia?
Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witka

szukam materiałów do prezentacji na temat "kryzys środka życia u mężczyzn".
mam się oprzeć głównie na teori levinsona. mam książki z psychologii rozwoju
człowieka, ale to mi nie wystarcza. googlowałem, ale znalazłem tylko kilka
mało inspirujących artykułów (najlepszy był ten o hulajnodze, tylko jak go
wykorzystać...)
filmy i beletrystyka na ten temat: dzień świra, american beauty, lolita.

a może ktoś ma pomysł jak to można ciekawie zaprezentować? niestety skromne
pomieszczenia uniwersytetu nie pozwolą mi na wprowadzenie do sali harleya, na
którego mógłbym podrywać nastki jako zakompleksiony czterdziestolatek.

a może któryś z waszych tatusiów przeżywa taki kryzys i jakoś zabawnie (lub
dramatycznie) się on objawia?

przeważnie jestem twórczy, ale jakoś wybitnie nie mam pomysłu jak te zajęcia
przeporwadzić. terapia kryzysowca - oklepana, power point - było, filmu
wyświetlić nie mogę, nic mi nie przychodzi do głowy...

pozdrawiam i dziękuję za wszelaką pomoc

Ahoj

1. Data: 2005-05-06 01:14:37

Temat: Re: kryzys środka życia?
Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tłiti" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> witka
>
> szukam materiałów do prezentacji na temat "kryzys środka życia u
mężczyzn".

Zgłaszam się jako materiał. :-)

> [...]
> przeporwadzić. terapia kryzysowca - oklepana, power point - było, filmu
> wyświetlić nie mogę, nic mi nie przychodzi do głowy...

Raczej zwykle - zabawnie, gość wychodzi po fajki...

ok. I tak Cię dopadnie to może dzisiaj już wiedz.
Prezentacja.

Ty. Dwiedychy dalej. Łysy? siwy? szpakowaty?
ok. Szpakowaty.
Rana z wojny, czy ze sportów ekstremalnych?
Fajna historia musi rozmieszyć.
Spadłeś ze schodów na kolacji u Cioci.
Panieny _spinka w bebech, a ty kulawo_szpakowaty
wleczesz się.
Śmieszne, prawda?

Tu napis "rechot".
---

Weź się za to, jak za menopauzę_ posłuchaj tego słowa.
Men pauza.

---
A woomen pauza?

Nie walczę o równouprawnienie dla facetów :-)
Już świat jest kobiet.

ett

1. Data: 2005-05-06 07:38:36

Od: zielsko <zielsko_p@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 06 May 2005 03:14:37 +0200, w wiadomości
<d5eg6k$99o$1@inews.gazeta.pl> sygnowanej eTaTa zanalazło się:

[...]
> [...]
>
> ---
> A woomen pauza?
>
> Nie walczę o równouprawnienie dla facetów :-)

A weź i zrób sobie andropauzę no wiesz andro od andron.
--
Paweł Zioło http://fotozielsko.w.szu.pl/
* * *

1. Data: 2005-05-06 16:09:01

Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tłiti <k...@o...pl> napisał(a):
> [...]

A ten kryzys w środku rzyci to o owsikach jest ?

[...]

> Ahoj

puciek.

1. Data: 2005-05-07 15:53:13

Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pusciek szrajben:
> A ten kryzys w środku rzyci to o owsikach jest ?
>
> [...]
> >

> puciek.

ty się zgrywasz, a ja dalej nic nie wymyśliłem...

Tłiti

1. Data: 2005-05-07 16:01:24

Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej zwykle - zabawnie, gość wychodzi po fajki...
>
> ok. I tak Cię dopadnie to może dzisiaj już wiedz.

nie każdego faceta dopada kryzys wieku średniego. między innymi np. nie bierze
takich, którzy mają silne podstawy duchowe w wielkiej religii. oczywiście nie
jest to warunek wystarczający i zawsze skuteczny, ale statystycznie działa in
plus.

> Prezentacja.
>
> Ty. Dwiedychy dalej. Łysy? siwy? szpakowaty?
> ok. Szpakowaty.

w sensie, że mam się zafarbować a zajęcia?

> [...]
> Fajna historia musi rozmieszyć.
> Spadłeś ze schodów na kolacji u Cioci.
> Panieny _spinka w bebech, a ty kulawo_szpakowaty

dalej nie czaję jak z tego zrobić prezentację

> Weź się za to, jak za menopauzę_ posłuchaj tego słowa.
> Men pauza.
>
> ---
> A woomen pauza?

dobre, dobre...

1. Data: 2005-05-07 17:02:26

Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <zielsko_p@_wytnij_to_tlen.pl> napisał w wiadomości
> Dnia Fri, 06 May 2005 03:14:37 +0200, w wiadomości
> <d5eg6k$99o$1@inews.gazeta.pl> sygnowanej eTaTa zanalazło się:
>
> [...]
>
> A weź i zrób sobie andropauzę no wiesz andro od andron.

Weź się odpimpaj ;-))

Ponieważ jest w to w bieżącym temacie....

To powiedz kiedy jest środek życia.
A teraz, przedział pomiędzy 30, a 50?

Sam wiesz, że jest to cykl, od 7 - do 10 letni,
Tam gdzie używają fazy 7-10letniej, trzeba pytać.
Każdy cykl zwykle jest inny, choć, oczywiście,
są dziesiątki podobieństw.

Giza mnie popycha piłeczką, połowica wiesza obrazki,
papug się drze, Radar szczeka za oknem, szumi komp, a w tle
leci Sting. Sąsiadka, ćwiczy swoje pośladki na górze, itd
Prawie kawiarniane warunki.
Więc mogę parę odpowiedzi udzielić.
A jeśli człek szuka materiałów na ten temat,
to albo jest leniwy tak jak ja, albo...

Kryzysy, stresy, apatie, i wielka mnogość innych fajnych rzeczy,
zależą od indywidualnych cech leczenia jednych i wpadania w drugie.

To co zwykle określamy "popularnie"_"najczęściej", to fenomen
iż cywilizacyjnie unormowany człowiek, fiksuje.
Nic mu nie brak, a chodzi dookoła stołu, ręce na plecach, lub w kieszeniach
i mruczy pod nosem.

"co Ci jest?" "A nic, nic." "Przecież widzę, że coś Ci jest"
No i zaczyna się.
Wytłumacz.... :-))))
1."Wiesz co kochanie, muszę jeszcze wpaść do pracy"
2."Kochanie, a Azorek był na spacerze?"
3."Cholera, zapomniałem, miałem Edkowi pomóc"
4. aż do 2.764.325 różnych pretekstów.

I teraz, "idź do lekarza"
"Co panu dolega?" "Nic, dużo myślę" "Śpi Pan dobrze?"
"Wie Pan, Panie doktorze, ostatnio jakby mniej"
"I co rano wstaje Pan, zmęczony?" "Tak"
Diagnoza - lekarstwo - proszę przyjść jak nie pomoże - 50 zł.

Ale też, dochodzi, brak realizacji swoich zamierzeń życiowych,
i brak satysfakcji, etc
Czego nie przeżywa osoba "uduchowiona", jak zauważył thiłti.
A raczej przeżywa, kryzys wiary.

Jak dziecko ma to zaprezentować "sensownie" innym dzieciom?
Kiedy to dziecko, za parę lat, przeżyje z pewnością podobną rozrywkę.
A jemu się wydaje, że chodzi o to, iż facetowi nie staje.
I może tak to zaprezentować? :-))) Od noworodka.

Jeśli to studenci medycyny, to ostatnim zdjęciem powinien być
denat z potężną erekcją.

Akurat tych materiałów nie brakuje :-)

Dobrze zrozumiałem temat?

ett

1. Data: 2005-05-07 18:21:17

Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa wrote:

> To powiedz kiedy jest środek życia.

jak cos, co nie mialo poczatku i nie bedzie miec konca moze miec srodek?
jak mozna mowic o srodku zycia (chocby tego materialnego), gdy moment
fizycznej smierci nie jest zdeterminowany??? srednia statystyczna?
statystycznie to ja mam z moim kotem po 3 nogi ;) a z pajakiem ile bym
mial ? ;)

--
pawel - trochę o mnie: http://grek.punktg.com.pl/

Przybylaś z głosami aniołów, by przypomnieć mi, kim jestem.
Przybylaś ze swiata Boga, by oswietlić moją twarz i kazać mi pamietać....

1. Data: 2005-05-07 18:39:56

Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

pawel napisał(a):
> srednia statystyczna?
> statystycznie to ja mam z moim kotem po 3 nogi ;) a z pajakiem ile bym
> mial ? ;)
ROTFL :) Dobre ;)

Pzdr,
HS.

1. Data: 2005-05-07 18:53:47

Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czego nie przeżywa osoba "uduchowiona", jak zauważył thiłti.
> A raczej przeżywa, kryzys wiary.

raczej kryzys ortografii... trzeba się było uczyć w szkole składania literków.

zajęcia dziecko ma z psychologii rozwoju człowieka, więc pokazywanie
studentkom denatów z erekcją mogłoby być źle widziane przez prowadzącą, a sam
prezentator mógłby mieć delikatne problemy ze zdobyciem eksponatu.

najśmieszniejsze jest to, że na tej grupie są tacy, którzy zawsze sobie kadzą,
że są tacy kreatywni, a ich posty takie twórczo zajefajne, a jak trzeba rzucić
pomysł na ciekawy konspekt lekcji, to okazują się impotentami
intelektualnymi :)

Tłiti

Flyer, proszę o uwagę!
Maly haft