krzywizna soczewki??

1. Data: 2004-11-29 10:11:03

Temat: krzywizna soczewki??
Od: "lamia_" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zamierzam pierwszy raz kupic soczewki kontaktowe na necie.
jednak i tu sie pojawia przeszkoda:
jaka ja mam krzywizne??:)
tzn jestem prawie pewna ze taka jak wiekszosc ludzi.
zawsze, gdy kupowalam soczewki u optyka, mowilam ze mam wade -3 i -3.25 i
panie przynosily soczewy bez dodatkowych pytan o krzywizne.

mam do wybru 3 opcje krzywizny. ktora wybrac???

plis o szybka odp
Lamia_

2. Data: 2004-11-29 10:19:54

Temat: Re: krzywizna soczewki??
Od: "Ania" <a...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na opakowaniu poprzednich soczewek zwykle podawana jest krzywizna. A
najlepiej odwiedzić okulistę w celu określenia.

Pozdrawiam

Ania

3. Data: 2004-11-29 11:06:43

Temat: Odp: krzywizna soczewki??
Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Poza tym proponowałbym, zakup soczewek jednak u profesjonalnego optyka, bo
mogą Cie spotkac nieprzyjemne niespodzianki.

--
Pozdrawiam i życze zdrowia:)
Looca

4. Data: 2004-11-29 11:57:43

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> panie przynosily soczewy bez dodatkowych pytan o krzywizne.
>
> mam do wybru 3 opcje krzywizny. ktora wybrac???

krzywizne ustala lekarz okulista podczas badania i powinnas do niego pojsc.
Optyk sprzedajacy soczewki bez pytania o krzywizne nie jest profesjonalnym
optykiem.

casus

Atomizer laryngologiczny - gdzie kupić ?
Nowotwór czy wrzody??????
Przychodnia/lekarz we Wrocku
Tomografia - na czym to polega
alkohol i pramolan