ząb

1. Data: 2004-11-29 10:30:15

Temat: ząb
Od: "mona" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Co zrobić z zębem, jedynką który kilka lat temu był leczony kanałowo
i niestety zrobił się ciemny. Czy można coś na niego nałożyć czy będzie to
bardziej skomplikowane.
Pozdrawiam. M

2. Data: 2004-11-29 11:12:05

Temat: Odp: ząb
Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Udaj sie do dobrego (czyt. prywatnego i dobrego)stomatologa niech, oczysci
zęba lub zęby z kamienia i podda całą twoją "klawiaturę" piaskowaniu i oraz
wykona zabieg (nie pamietam teraz nazwy), ktróry polega na czyms podobnym do
zalaminowania zęba--> aby nie tracił koloru.Zabiegi te mozesz byc pewny nie
przywrócą dawnego koloru zeba, bo jest on pozbawiony nerwu i taka juz jego
natura ale mogą go troche ożywic.

--
Pozdrawiam i życze zdrowia:)
Looca

3. Data: 2004-11-29 15:16:36

Temat: Re: ząb
Od: "Marcin" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mona" <z...@v...pl> napisał w wiadomości
> Witam. Co zrobić z zębem, jedynką który kilka lat temu był leczony
> kanałowo i niestety zrobił się ciemny. Czy można coś na niego nałożyć czy
> będzie to bardziej skomplikowane.
> Pozdrawiam. M

pewnie ze mozna, takie pojedyncze martwe zeby da sie wybielac.
naklada sie specjalny srodek do srodka zeba (korony) i czeka (pare dni)
az zab bedzie mial kolor jak inne. Sa tez inne metody.

Marcin

4. Data: 2004-11-29 15:39:33

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mona" <z...@v...pl> wrote in message news:coetnl$15r7$1@node1.news.atman.pl...
> Witam. Co zrobić z zębem, jedynką który kilka lat temu był leczony kanałowo i
niestety zrobił się ciemny. Czy można coś na niego
> nałożyć czy będzie to bardziej skomplikowane.

mozna spobowac wybielic wewnetrznie, ale tez
i mozna okoronowac jesli bardzo przebarwiony.

iwon(k)a

5. Data: 2004-11-29 15:51:50

Od: "mona" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "mona" <z...@v...pl> wrote in message
>
> mozna spobowac wybielic wewnetrznie, ale tez
> i mozna okoronowac jesli bardzo przebarwiony.
>
> iwon(k)a

Właśnie myślałam o koronce czy czymś na podobę nakładanym. Stomatolog kiedyś
mi zaproponował usunięcie tego zęba i zastąpienie sztucznym ale jakby nie
patrzeć to jednak jest mój ząb. Więc dlatego pytam o inne metody, mniej
drastyczne. M.

6. Data: 2004-11-29 17:25:51

Od: "Marcin" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kiedyś mi zaproponował usunięcie tego zęba i zastąpienie sztucznym ale
> jakby nie patrzeć to jednak jest mój ząb. Więc dlatego pytam o inne
jezeli twoj dentysta zaproponowal usuniecie to albo zab musi byc w kiepskim
stanie
(np. zle przeleczony konalowo) albo czas na zmiane dentysty :)

7. Data: 2004-11-29 19:49:39

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mona" <z...@v...pl> wrote in message news:cofgam$30eh$1@node2.news.atman.pl...

> Właśnie myślałam o koronce czy czymś na podobę nakładanym. Stomatolog kiedyś mi
zaproponował usunięcie tego zęba i zastąpienie
> sztucznym ale jakby nie patrzeć to jednak jest mój ząb.

tylko dlatego, ze jest ciemny????

iwon(k)a

8. Data: 2004-12-01 12:29:48

Od: "Profil1" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

. Co zrobić z zębem, jedynką który kilka lat temu był leczony kanałowo
> i niestety zrobił się ciemny. Czy można coś na niego nałożyć czy będzie to
> bardziej skomplikowane.
> Pozdrawiam. M

***ile masz kasy na tego zęba ?
MM

9. Data: 2004-12-01 13:32:49

Od: "mona" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>. Co zrobić z zębem, jedynką który kilka lat temu był leczony kanałowo
>>
> ***ile masz kasy na tego zęba ?
> MM

A dlaczego pytasz? Będę się zastanawiać nad kasą jak będę wiedziała co
zrobić z tym zębem bo na razie w tej materii jestem zielona i dlatego
chciałam żeby ktoś mi poradzil co zrobić z tym fantem.
Pozdrawiam.M

10. Data: 2004-12-17 10:12:39

Od: "Profil1" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobić z tym zębem bo na razie w tej materii jestem zielona i dlatego
> chciałam żeby ktoś mi poradzil co zrobić z tym fantem.
*** cena do zapłaty - podstawa wyboru leczenia.
To tak jak z samochodem - ile masz na niego, a póżniej wybór modelu i opcji.
Sposobów naprawy/poprawy uzębienia jest wiele, różna jest też cena,
MM

krzywizna soczewki??
Atomizer laryngologiczny - gdzie kupić ?
Nowotwór czy wrzody??????
Przychodnia/lekarz we Wrocku
Tomografia - na czym to polega