ksero rtg

1. Data: 2001-04-10 06:45:33

Temat: ksero rtg
Od: Joanna Słocka <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <x...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

>Jezeli pracownia RTG posluguje sie filmami (blonami >fotograficznymi) to s
luzy
>do tego taki duzy skaner, poslugujacy sie swiatlem przechodzacym.
>Jezeli natomiast w ogole nie ma filmow to mozna na przyklad >posluzyc
>sie "burnerem" i zrobic kopie CD-ROM.

Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie można wykonać w Krakowie
odbitkę zdjęcia rtg?

2. Data: 2001-04-10 08:41:12

Temat: Re: ksero rtg
Od: "Janusz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Słocka <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9aua6u$r0s$...@n...onet.pl...
> Użytkownik <x...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> luzy
>
> Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie można wykonać w Krakowie
> odbitkę zdjęcia rtg?

Czesc!
W warunkach "polowych" można zrobić odbitkę składając oryginał z
nienaświetlonym filmem i na chwile zapalić światło. Trzeba
poeksperymentować, ale każdy dłużej pracujący technik w pracowni RTG
powinien bez trudu to zrobić. Można popytać w pracowniach RTG które prowadzą
szkolenia lekarzy i często dla swoich celów wykonują takie kopie. Są one
pozytywami, ale dla radiologa ma to niewielkie znaczenie (z własnego
doświadczenia).

Pozdrawiam
Janusz a...@p...onet.pl

Wada rozwojowa kregoslupa a wojsko