ksiazka

1. Data: 2000-03-06 22:52:58

Temat: ksiazka
Od: f...@f...onet.pl (matjas) szukaj wiadomości tego autora

czesc
mam male pytanko, ktore byc moze przewijalo sie na tej grupie
wiele razy, coz ... sprobuje (nie bijcie): interesuje mnie
lektura, ktora konkretnie wprowadzilaby mnie w tajniki
metod oddzialywania na ludzi, czy ktos z szanownych grupowiczow
moglby mi cos polecic. prosilbym jednak o cos zrozumialego
dla laika, nastepnym razem poprosze o cos 'ciezszego' :)

pozdrawiam
matjas
f...@f...onet.pl

1. Data: 2000-03-07 00:50:58

Temat: Re: ksiazka
Od: "DrYazzgod" <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik matjas <f...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...tpnet.pl...

> [...]
> moglby mi cos polecic. prosilbym jednak o cos zrozumialego
> dla laika, nastepnym razem poprosze o cos 'ciezszego' :)

A to wlasnie pojawilo sie dzisiaj kilka postow wyzej:
R. Cialdini Wywieranie wplywu na ludzi
E. Aronson Czlowiek istota spoleczna
Ksiazki napisane przez psychologow ( ale jednak ludzi ) dla
ludzi - zero belkotania.

DrYazzgod

1. Data: 2000-03-08 23:10:35

Od: f...@f...onet.pl (matjas) szukaj wiadomości tego autora

dziekuje Ci DrYazzgod i pozdrawiam

matjas
f...@f...onet.pl

1. Data: 2000-04-04 13:59:16

Temat: Odp: ksiazka
Od: "Baska" <b...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> R. Cialdini Wywieranie wplywu na ludzi
> E. Aronson Czlowiek istota spoleczna
> Ksiazki napisane przez psychologow ( ale jednak ludzi ) dla

Ksiązki, o których mowa można kupić w księgarni internetowej LIBRA.
Jest bardzo duży wybór książek z dziedziny psychologii. Zapraszamy
www.libra.pl

Zagadka dla psychologow.
Kocham i nienawidze!
psychologia zaocznie