kto/co tu rzadzi? [bylo: Swiadomy podmiot = własne JA by ksRobak]

1. Data: 2004-09-22 13:14:38

Temat: kto/co tu rzadzi? [bylo: Swiadomy podmiot = własne JA by ksRobak]
Od: "ksRobak" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

w wątku crosspostowanym na DWIE grupy SCI
pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia temat:
"Swiadomy podmiot = własne JA by ksRobak" - pojawiły się
wypowiedzi trzech grupowiczów:
Autor: "AW" Data: 20 września 2004 07:14:34
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
ci.filozofia&aid=32707170
Autor: "silvio manuel" Data: 22 września 2004 11:43:29
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
ci.filozofia&aid=32743494
Autor: Absent Data: 22 września 2004 12:49:28
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
ci.filozofia&aid=32744714
wypowiedzi powyższe zostały zablokowane i nieopublikowane
na forum Grup Dyskusyjnych. Ktoś może WIE dlaczego?
i co za "siły" moderują niemoderowane GD polskiego Usenetu?

PS. Jak mam odpowiadać na posty zwrócone do konkretnego
adresata (tu: Edward Robak - ksRobak \|/ re:) skoro komuś/czemuś
baaaaardzo zależy by merytoryczne rozwijanie wątków i konkretne,
oparte na FAKTACH wyjaśnienia -- nie były zamieszczane na SCI?
moim zdaniem to jest BEZPRAWIE (naruszenie Konstytucji RP)
dziękuję
Edward Robak e...@w...pl \|/ re: