tekst z przestawionymi literami

1. Data: 2004-09-21 22:27:32

Temat: tekst z przestawionymi literami
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[bez tego)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Szukam tekstu, który byl chyba kiedys wydrukowany w "polityce" czy
"newsweeku" obrazujacego zjawisko polegajace na tym [ o ile pamietam] ze
mozg prawidlowo odczytuje wyrazy, w których tylko pierwsza litera jest na
swoim miejscu a pozostale sa w dowolnej kolejnosci. Nie pamiętam dokladnie
ale chyba byly tam 2 czy 3 zdania napisane w ten sposob i faktycznie
"odczytanie" ich nie stanowilo większego problemu.

Pozdrawiam i dzięki za pomoc

HaNkA

1. Data: 2004-09-21 23:01:26

Temat: Re: tekst z przestawionymi literami
Od: "kasia" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdognie z nanjwoymszi baniadmai perzporawdzomyni na bytyrijskch
uweniretasytch nie ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao solwa.
Nwajzanszyeim jest, aby prieszwa i otatsnia lteria byla na siwom mijsecu,
ptzosaloe mgoa byc w niaedzile i w dszalym caigu nie pwinono to sawrztac
polbemórw ze zozumierniem tksetu. Dzijee sie tak datgelo, ze nie czamyty
wyszistkch lteir w solwie, ale clae solwa od razu no i jak ?

czy to o ten tekst Ci chodzilo? :)

pozdrawiam,

K.

1. Data: 2004-09-21 23:10:29

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kasia" <t...@i...pl> wrote in news:ciqbsb$cap$1@news.onet.pl:

> czy to o ten tekst Ci chodzilo? :)

To chyba najdluzszy tekst jaki udalo ci sie w zyciu przeczytac, co?

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo [zaGGadaj - 1209534] albo
[skype:kominek]

Szczyt glupoty zdobywam bez wysilku

1. Data: 2004-09-22 07:55:29

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[bez tego)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> czy to o ten tekst Ci chodzilo? :)

Dokładnie o ten. Dziękuje:-)

HaNkA

1. Data: 2004-09-22 11:43:02

Od: "olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> polbemórw ze zozumierniem tksetu. Dzijee sie tak datgelo, ze nie czamyty
> wyszistkch lteir w solwie, ale clae solwa od razu no i jak ?

To chyba prawda, bo nie miałam problemów z odczytaniem tekstu.
No i czuję się pocieszona, ponieważ niejednokrotnie zdarza mi się przestawiać
litery w wyrazach i co gorsza często kontrolując napisany tekst nie widzę tych
błędów.

Pozdrawiam
olik

1. Data: 2004-09-22 12:56:13

Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale chyba byly tam 2 czy 3 zdania napisane w ten sposob i faktycznie
> "odczytanie" ich nie stanowilo większego problemu.

Chyba to ten tekst:

http://www.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-
8&frame=right&th=8d48e5c121bcab68&seekm=cbp8fk%24f7e
%241%
40atlantis.news.tpi.pl#link9

lub wg ID: cbphmf$5fb$...@n...onet.pl w googlach zaawansowanych

+ późniejsza dyskusja

pozdrawiam
vonBraun

1. Data: 2004-09-22 14:58:15

Od: "ValteR" <n...@s...thx> szukaj wiadomości tego autora

HaNkA ReDhUnTeR, <ciq9ng$ha9$1@nemesis.news.tpi.pl> wrote:

http://www.lerfjhax.com/70.0.html

--
Wódki i pacierza nie odmawiam.

1. Data: 2004-09-22 22:33:32

Od: Proximus <p...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-22 13:43, Użytkownik olik napisał:

> [...]
> litery w wyrazach i co gorsza często kontrolując napisany tekst nie widzę tych

A słownika w Wordzie nie ma? A jeśli takie problemy masz z pisaniem na
papierze, to może to oznaczać jakąs dysleksję lub coś innego na dys...

--
Proximus

1. Data: 2004-09-23 12:02:14

Od: "olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A słownika w Wordzie nie ma? A jeśli takie problemy masz z pisaniem na
> papierze, to może to oznaczać jakąs dysleksję lub coś innego na dys...
>
> --
> Proximus

Dziękuję za troskę. Na papierze nie robię takich błędów. Słownik w Wordzie mam
na szczęście.

olik

1. Data: 2004-09-23 19:56:46

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proximus; <cisuqs$et0$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> A słownika w Wordzie nie ma? A jeśli takie problemy masz z pisaniem na
> papierze, to może to oznaczać jakąs dysleksję lub coś innego na dys...

Się podepnę - nie zauważasz korelacji [do olik], pomiędzy łatwym
czytaniem tekstu z przestawionymi literami, a niezauważaniem własnych
błędów? - skupiaj się na czytaniu dźwięków, a nie na odgadywaniu
znaczeń. ;)

Flyer
--
Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

czerwony
Szukam porady
Re: Gambling Psychology: impulsive vs. controlled gambling
Ankieta
problem