kto schudł?

1. Data: 2002-10-30 13:08:16

Temat: kto schudł?
Od: "azalea" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam osób którym udało się zeszczupleć naprawdę i podziela sie ze mna
swoimi doświadczeniami z ciezkiego okresu odchudzania - jestem tu nowa i
ciekawa wszystkiego
Powinnam zeszczuplećjakies 25 kilo buuuuuuuuuu
kaśka

2. Data: 2002-10-30 14:03:55

Temat: Re: kto schudł?
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja schudlem 14 kg i nie bylo ciezko (troche drogo) na Montim

trzymaj sie

musta

jakie masz BMI?

3. Data: 2002-10-30 14:04:06

Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "azalea" <k...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ciekawa wszystkiego
> Powinnam zeszczuplećjakies 25 kilo buuuuuuuuuu

Cześć Kaśka

Ja schudłem. Najpierw schudłe 15 kilo, a teraz dalej powoli szczupleję (
widzę po ciuchach) ale waga mi się nie zmienia
Napisz dokładniej co chcesz wiedzieć, a najlepiej poczytaj archiwum grupy.
Tam jest o tym sporo.

Życzę sukcesów
JAnuszeq

4. Data: 2002-10-30 14:26:34

Od: "azalea" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakie masz BMI?

moje BMI = 31,2

5. Data: 2002-10-30 14:29:34

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "azalea" <k...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> szukam osób którym udało się zeszczupleć naprawdę i podziela sie ze mna
> swoimi doświadczeniami z ciezkiego okresu odchudzania - jestem tu nowa i

36kg.
I waga sie utrzymuje.
nie bylo ciezko.

Pozdrawiam i zycze powodzenia.
mag.

6. Data: 2002-10-30 15:53:51

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2002-10-30 16:30:35

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no to tak jak ja startowalem, teraz mam 27 i zycie jest piekne. na razie
mysle nad zrobieniem kolejnj dziurki w pasku (oczywiscie mniejszej)

8. Data: 2002-10-30 16:31:42

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

umknela mi mysl przewodnia tego maila.

9. Data: 2002-10-30 17:03:50

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> umknela mi mysl przewodnia tego maila.

bije sie w pierś moja wina :moja i ałtloka:)))
to chyba przez diete w której sa weglowodany o niskim IG:)))

10. Data: 2002-10-30 17:32:43

Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> no to tak jak ja startowalem, teraz mam 27 i zycie jest piekne. na razie
> mysle nad zrobieniem kolejnj dziurki w pasku (oczywiscie mniejszej)

Dziurkę doradzałbym zrobić tak samo dużą jak pozostałe,
tylko może trochę dalej na pasku :-)

Gratuluję
JAnuszeq

przeanalizujcie moje MM menu prosze
herbata z miodem
dieta wg. Montignac'a - pytanie podstawowe
krem
Montignac a wege - gdzie tkwi kruczek?