kto tu jest normalny? ona czy on ?

1. Data: 2000-11-20 18:08:14

Temat: Re: kto tu jest normalny? ona czy on ?
Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"spider" <s...@c...pl> wrote in message news:3a194842@news.vogel.pl...

> Ja z moja dziewczyna jeszcze nie mialem randki :))).
> Kazdy zwiazek to sprawa indywidualna i nie powinno sie uogolniac zachowan
> panujacymi miedzy dwoma osobami. To nie matematyka, nie mozna liczyc
> sredniej.
> bye
>
> --
> spider

hymmmm a zawsze bylem swiecie przekonanay ze od randki sie zaczyna ;) randka
czyli spotkanie ;)
sos3n

1. Data: 2000-11-20 19:51:39

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hymmmm a zawsze bylem swiecie przekonanay ze od randki sie zaczyna ;)
randka
> czyli spotkanie ;)

Wg mnie randka to wypad we dwoje (tylko i wylacznie we dwoje) na caly
wieczor. Dla mnie randka to cos wiecej niz spacer, spotkanie. To na przyklad
wyjscie do kina i wspolna kolacja w cztery oczy, spacer moze byc tylko
czescia randki. Moze jestem troche staromodny (a znowu taki stary to nie
jestem ;) i sterotypowy, ale dla mnie spotkanie na przyklad w pubie, nie
jest randka. To musi byc cos wyjatkowego, musi byc w tym troche tzw.
romantyzmu. Spotkanie to spotkanie, randka to randka. Spotkac mozesz sie z
kumplami i z dziewczyna, a na randke z nimi nie pojdziesz.
bye

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2000-11-21 11:11:59

Temat: czy to jest randka ?
Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

a co powiesz na spotkanie w exkluzywnej restauracji... dobra zabawa/rozmowa
przy swiecach i francuskim winie... tylko wy... a w tle slyszysz jak
pianista wygrywa delikante melodie... i czujesz ten niepowtazalny nastroj...
ta atmosfere... skladasz jej na ustach pocalunek... wszystko wiruje wokol
was.... trwacie w tym stanie przez chwile... a wydaje sie ze byla to
wiecznosc... odrywacie sie od siebie... trzymajac sie za reke pijecie
wino... i nie trzeba nic mowic... bo wszystko co chcesz powiedziec to
tadruga osoba juz wie...

czy to jest randka ?

sos3n

1. Data: 2000-11-21 12:07:39

Temat: Re: czy to jest randka ?
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy to jest randka ?

Chcesz mi udowodnic, ze randka to spotkanie? :)
Jesli tak, to moge Ci przyznac racje, ale randka to spotkanie, ale
wyjatkowe.
To co opisales moglbym nazwac randka :)
pa

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2000-11-21 16:32:06

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"spider" <s...@c...pl> wrote in message news:3a1a9ea2@news.vogel.pl...

> Chcesz mi udowodnic, ze randka to spotkanie? :)
> Jesli tak, to moge Ci przyznac racje, ale randka to spotkanie, ale
> [...]

:)))) bo to wlasnie jest randka - cos niepowtazalnego o swoistym klimacie :)

> --
> spider
> s...@c...pl
> http://www.eps.gda.pl/spider