kto zna przepis na syrop imbirowo cynamonowy słodki

1. Data: 2003-12-19 14:59:02

Temat: kto zna przepis na syrop imbirowo cynamonowy słodki
Od: "Beta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, potrzebuję przepis na syrop lub sok lub tez napój (cokolwiek)
imbirowo cynamonowo korzenny plus dowolne inne składniki. Powinno być
słodkie i smaczne. Zrobiłam herbatke imbirową z wody, imbiru i cukru ale
była dziwna, może ktoś zna przepis na coś co jest smaczne. To coś najlepiej
żeby miało zastosowanie na przykład jako dodatek do zwykłej herbaty.

Beta

1. Data: 2003-12-19 15:05:50

Od: "Magdalena W." <e...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Cześć, potrzebuję przepis na syrop lub sok lub tez napój (cokolwiek)
> imbirowo cynamonowo korzenny plus dowolne inne składniki. Powinno być
> słodkie i smaczne.
Przepisu nie znam, ale w Makro mozna kupic w baniaczkach chyba 3 litrowych
syrop imbirowy produkcji Herbapolu. Mniammmmmm. 17 zlotych za ta
przyjemnosc.

Pozdrawiam
Magdalena

1. Data: 2003-12-19 15:16:08

Od: "Beta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena W." <e...@N...interia.pl> napisał w wiadomości
> Przepisu nie znam, ale w Makro mozna kupic w baniaczkach chyba 3 litrowych
> syrop imbirowy produkcji Herbapolu. Mniammmmmm. 17 zlotych za ta
> przyjemnosc.

Właśnie inspiracją dla mnie był początkowo syrop sprzedawany jako dodatek do
herbaty w McDonaldzie (!). Szukałam, szukałam w różnych sklepach aż wreszcie
znalazłam syrop imbirowy firmy Shake Master (chyba w litrowych butelkach).
Ale to jednak nie to. Może ten Herbapolu będzie lepszy, spróbuję go znaleźć,
dziękuję za info.

Pozdrawiam,
Beta

1. Data: 2003-12-19 16:27:28

Od: "arielka" <a...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Beta" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
najlepiej
> żeby miało zastosowanie na przykład jako dodatek do zwykłej herbaty.

woda,imbir sproszkowany ale moze byc kłacze do tego kawałek cytryny i
miod;)
pozdrowienia arielka

1. Data: 2003-12-19 17:21:36

Od: "Magdalena W." <e...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Właśnie inspiracją dla mnie był początkowo syrop sprzedawany jako dodatek
do
> herbaty w McDonaldzie (!).
No sadzac po samej butelce, to jest to samo :-)
Moze po prostu do zlotych poldupkow ;-) Herbapol robi inne nalepki na
butelki, ale pojemnik jest ten sam.

Pozdrawiam
Magdalena

1. Data: 2003-12-20 09:33:29

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> woda,imbir sproszkowany ale moze byc kłacze do tego kawałek cytryny i
> miod;)

Polecam. Zdecydowanie z kłącza. Utarte kłącze imbiru ( ze 3 cm) gotujemy
z dodatkiem kawałka kory cynamonowej, dwoma goździkami i czarnym
pieprzem 15 minut. Do termosu dajemy parę plasterków cytryny i łyżkę
stołową miodu, wlewamy gorący wywar i ewentualnie coś na wzmocnienie.
Zabieram ze sobą jak idę popływać. :-)) - w wersji bezalkoholowej.

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

1. Data: 2003-12-22 11:05:45

Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beta w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Cześć, potrzebuję przepis na syrop lub sok lub tez napój (cokolwiek)
> imbirowo cynamonowo korzenny plus dowolne inne składniki

polecam, naprawde niezle http://www.kuger.pl/index.php

anya

1. Data: 2003-12-22 11:24:41

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> polecam, naprawde niezle http://www.kuger.pl/index.php

Czujna jesteś ;-))
--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

Cafe jest??
kolacja w wawie ??
Życzenia Świateczne
Mąka - różne gatunki - gdzie to się kupuje
Piernik z jabłkami, kutia [P]