ktos pytal o lapis ?

1. Data: 2012-06-23 10:48:29

Temat: ktos pytal o lapis ?
Od: AnonimGall <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

http://allegro.pl/lapis-azotan-srebra-agno3-na-kurza
jki-brodawki-i2441510257.html

2. Data: 2012-06-24 00:18:22

Temat: Re: ktos pytal o lapis ?
Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-23 12:48, AnonimGall pisze:
> http://allegro.pl/lapis-azotan-srebra-agno3-na-kurza
jki-brodawki-i2441510257.html

Z nieba mi chyba spadłeś :-) Droższe to parę razy niz powinno, ale
kupię. Obie ten sztyft nie był oszukany.
Mam taki sypki (też na Allegro kupiłam) i stoi w szafce na balkonie, bo
się boję do tego dotknąć. Niby trzeba mieszać z wodą, ale wiem, że
działa bezposrednio tylko jest problem z przyłożeniem sobie tego (na
chwilę) do opuszka palca u nogi, bo przecież prawie proszek.
Zrobił mi się jakiś odcisk, ciągle wycinam, szybko odrasta, do korzenia
nie nogę się dostać bo boli.

--
animka

3. Data: 2012-06-24 00:23:01

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-23 12:48, AnonimGall pisze:
> http://allegro.pl/lapis-azotan-srebra-agno3-na-kurza
jki-brodawki-i2441510257.html
Napisali tak:
To chyba najlepszy naturalny środek na kurzajki jaki do tej pory
wynaleziono, bezbolesny. Po 10-14 dniach od zastosowania, kurzajka
odpada, pozostawiając zdrowy, zregenerowany naskórek. Środek znany od
wieków jako środek odkarzający i bakteriobójczy, nie tylko usuwa
brodawke ale i wirusy ja powodujące. Kupujesz opakowanie jak na zdjęciu,
wystarczajace na wiele zabiegów.

Ja pamiętam, że jak kiedyś przyłożyłam i chwilę przytrzymałam przy
kurzajce to zaraz się wypaliła. Nie trzeba było przykladać przez 14 dni.
Nawet 2 włókniaki na udach nad kolanami sobie wypaliłam i śladu nie ma :-)

--
animka

4. Data: 2012-06-24 13:21:30

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-24 02:23, Animka pisze:

> [...]
> Nawet 2 włókniaki na udach nad kolanami sobie wypaliłam i śladu nie ma :-)

Po 10-14 dniach OD (pojedynczego) zastosowania. NIE po 14 dniach
STOSOWANIA. Niektórym to strach dać zapałki do ręki :>

5. Data: 2012-06-24 14:21:02

Od: Piter <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-24 15:21, Aicha pisze:

jki-brodawki-i2441510257.html

> Po 10-14 dniach OD (pojedynczego) zastosowania. NIE po 14 dniach
> STOSOWANIA. Niektórym to strach dać zapałki do ręki :>

To zalezy gdzie np ja wyplilem na oku takiego jednego to trwalo 4 dni a
pielo przy tym przez pierwszy dzien masakra.Ale sladu nie ma juz od dawna.

6. Data: 2012-06-24 14:58:20

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-24 16:21, Piter pisze:

jki-brodawki-i2441510257.html

> To zalezy gdzie np ja wyplilem na oku takiego jednego to trwalo 4 dni a
> pielo przy tym przez pierwszy dzien masakra.Ale sladu nie ma juz od dawna.

Odniosłam się do tekstu powyżej, nie do indywidualnych "wskazań".
(o lekarskich już nawet nie wspomnę, bo połowa postotwórcow mimo nazwy
grupy o lekarzy nawet nie zahacza)

7. Data: 2012-06-24 15:18:00

Od: Piter <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> Odniosłam się do tekstu powyżej, nie do indywidualnych "wskazań".
> (o lekarskich już nawet nie wspomnę, bo połowa postotwórcow mimo nazwy
> grupy o lekarzy nawet nie zahacza)

Do lekarza to pojde jak bede mial umierac z drobnymi infekcjami sam
sobie radze.

8. Data: 2012-06-24 15:40:32

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-24 17:18, Piter pisze:

> Do lekarza to pojde jak bede mial umierac z drobnymi infekcjami sam
> sobie radze.

I dlatego nie boję się utraty pracy. Umarlaków będzie coraz więcej :PPP

9. Data: 2012-06-24 16:30:19

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jki-brodawki-i2441510257.html

> Po 10-14 dniach OD (pojedynczego) zastosowania. NIE po 14 dniach
> STOSOWANIA. Niektórym to strach dać zapałki do ręki :>

Dzięki :-)

--
animka

10. Data: 2012-06-24 16:32:41

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-24 17:40, Aicha pisze:

> I dlatego nie boję się utraty pracy. Umarlaków będzie coraz więcej :PPP

Czyżbyś w jakimś Zakładzie Pogrzebowym pracowała? Chyba nie.

--
animka

Aksamitka - można suszyć? Jak to się stosuje?
aorta o nieco silniej rozwiniętym łuku [?]
Blizny
Uszkodzony staw kolanowy - gdzie robić?
jakie ubezpieczenie zdrowotne od pracodawcy macie i czy chwalicie