kuchenka elektryczna / indukcyjna?

1. Data: 2009-03-27 15:14:09

Temat: kuchenka elektryczna / indukcyjna?
Od: "Barbara K." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie może doświadczenia w użytkowaniu tych kuchenek? Tzn chodzi mi o
porównanie kosztów eksploatacji.
Mam właśnie taki wybór (gazowej niestety nie ma jak zamontować) i kompletnie
nie wiem, co lepiej wybrać i co będzie tańsze i wygodniejsze w eksploatacji.
Pomóżcie proszę.
Pozdrawiamy
Barbara, Marysia i Tosia

2. Data: 2009-03-28 14:09:09

Temat: Re: kuchenka elektryczna / indukcyjna?
Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Mar, 16:14, "Barbara K." wrote:
> [...]
> nie wiem, co lepiej wybrać i co będzie tańsze i wygodniejsze w eksploatacji.

Ja całe życie na gazowej.
Dlatego podpowiem Ci, że podobne dylematy mają inni ludzie
Ostatnio w tym wątku na ten temat rozprawiali
http://groups.google.pl/group/pl.rec.dom/browse_frm/
thread/3bee171f1596a954#
A i zapytałam też Google
http://groups.google.pl/group/pl.rec.dom/search?q=pl
yta+indukcyjna&start=0&scoring=d&

--
Pozdrawiam :)
JM

3. Data: 2009-03-28 15:45:25

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaMyszka" napisał:

> Ja całe życie na gazowej.

Ja też. Nie wyobrażam sobie nie mieć alternatywy dla prądu,
szczególnie w obliczu dzisiejszowieczornego ekooszołomstwa i
nadciągającego letniego kryzysu energetycznego spowodowanego klimą :)
Tudzież powtarzających się kilkuminutowych przerw w dostawach.

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2009-03-28 18:14:41

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nadciągającego letniego kryzysu energetycznego spowodowanego klimą :)
> Tudzież powtarzających się kilkuminutowych przerw w dostawach.

Można mieć rezerwową kochenkę gazową zasilana z butli. Dwa lub trzy
palniki, nawet z termoparą i iskrownikami... Tania i niezawodna.
Ja mam dwa taborety - do garów o średnicy większej niż 40cm i wadze do
150 kg, a do tego kuchenkę elektryczną dwupłytkową ze sterowaniem
tyrystorowym. Ręczna nastawa i termostatowanie. Bardzo przydawała mi się do
suszenia dużych ilości grzybów na dwu dużych siatkach rozciągniętych na
listwach drewniachych - taka zaimprowizowana ad hoc suszarka.
Prócz tego palniki na naboje gazowe - turystyczne jak i dwie kuchenki
benzynowe produkcji rosyjskiej - jedna zwykła i jedna z ceramiką do
powierzchniowego spalania - ta może służyć jako słoneczko - ma nożki - w
deszczowe i chłodne dni w namiocie lub domku campingowym...
Mam jeszcze ocieplacze ( :-)) na benzynę - spalana jest bezpłomieniowo -
katalicznie na siatce platynowej, można włożyć je w bury, rękawice, choć
najlepiej za koszulę w okolicę żoładka - wątroby, gdy bardzo zimno. wkład z
waty - jedno napełnienie (około 50ml) wystarcza na 8 godzin grzania...
Dobrze mi tak!

5. Data: 2009-03-28 18:18:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Mar 2009 19:14:41 +0100, Panslavista napisał(a):

> Mam jeszcze ocieplacze ( :-)) na benzynę - spalana jest bezpłomieniowo -
> katalicznie na siatce platynowej, można włożyć je w bury, rękawice, choć
> najlepiej za koszulę w okolicę żoładka - wątroby, gdy bardzo zimno.

Omatkubosku - strach się zbliżyć, może się jeszcze trotylem/plastikiem
poobkładaj :-D

> wkład z
> waty - jedno napełnienie (około 50ml) wystarcza na 8 godzin grzania...

Baba lepsza. I dobra pierzyna. Kocham moją pierzynkę i... pierzynka :-D

6. Data: 2009-03-28 18:24:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Omatkubosku - strach się zbliżyć, może się jeszcze trotylem/plastikiem
> poobkładaj :-D

> Baba lepsza. I dobra pierzyna. Kocham moją pierzynkę i... pierzynka :-D

Witaj!

Kiedyś (wojna jaruzelsko-polska) stałem na przystanku - ponad -20°C i była
tam matka (młoda i głupia) z małym 3-4 letnim chłopcem - dałem mu do butów.
Gdy wysiadałem po półgodzinie dzieciak powiedział "mamo nie oddawaj mu".
Serce mi się krajało, ale mam tylko kilka sztuk (została mi połowa z
zakupionych od Rosjan).

7. Data: 2009-03-29 20:32:56

Od: "Barbara K." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaMyszka" <f...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
Ostatnio w tym wątku na ten temat rozprawiali
http://groups.google.pl/group/pl.rec.dom/browse_frm/
thread/3bee171f1596a954#

Dzięki. Jakoś nie przyszło mi do głowy zapytać na tamtej grupie...
Pozdrawiamy
Barbara, Marysia i Tosia

Niemieckie typy mąki a nasze typy mąki??
piekarnik+zmywarka
Jaki ekspres automatyczny do firmy?
Jaki ekspres automatyczny do firmy?
KUPA MIECI...