kukurydza w kolbach

1. Data: 2001-08-03 14:58:58

Temat: kukurydza w kolbach
Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak ja ugotowac `zeby nie trwało to 4 godzin i żeby kukurydza była
smaczna???
juz pojawiła sie na rynkach.
kachna

1. Data: 2001-08-03 19:43:55

Temat: Re: kukurydza w kolbach
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kachna" <k...@w...ps.pl> napisał w wiadomości
> jak ja ugotowac `zeby nie trwało to 4 godzin i żeby kukurydza była
> smaczna???
> juz pojawiła sie na rynkach.
> kachna

> Kasiu, spróbuj gotować ją z 15-20 minut.
Może się ze mną nie zgodzicie, ale na podstawie wielu obserwacji
stwierdziłam, że im dłużej gotuje sie kukurydzę, tym jest twardsza.
To trochę tak jak zdaje się z wątróbką - im dłużej się smaży, tym jest
bardziej podeszwowata.

serdecznie pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-08-03 20:05:21

Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

a to spróbuje w taki sposób:)))
kachna

Użytkownik Barbara <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9keup2$263$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-08-04 10:43:33

Od: "Krzysztof" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Najlepiej kukurydzę przyrządzać tak, jak u naszych południowych sąsiadów!
Najpierw zamrozić i taką wkładać do wrzątku na 15 minut.
--
````````````````````````````````````````````````````
``````````````

1. Data: 2001-08-04 17:40:31

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Sheridan" <a...@o...com.au> wrote:

>Czytalam gdzies, ze w kukurydzy, od momentu zerwania, cukier przeksztalca
>sie na krochmal. Kukurydza wiec im swiezsza, tym lepsza, 2 lata temu
>posialam kukurydze w ogrodku - swiezo sciete kolby gotowalam na parze
>(zdrowiej niz w wodzie - gotuje na parze kiedy tylko moge) doslownie 5-10
>minut - pycha.

Witajcie.

..i to jest właśnie sedno sprawy o którym skrycie myślałam a
nie było oznak na ziemi i na niebie, że dobrze wydedukowałam.
Doszłam do wniosku takiego, żę sprzedawcy oferują nam kukurydzę
różno-czasową. Niby idę na stragan i kupuję śliczną, jędrną i
słodką kukurydzę a diabelstwo po ugotowaniu całkowicie gubi
atrakcyjność.Innym razem kupuję podobnie i fenomenalna w smaku.
Czułam wewnętrznie, że sekret tkwi w pozornej świeżości!

..warto podać do kukurydzy masełko czosnkowe.(ale to chyba
wszyscy wiedzą).

AgataW.

1. Data: 2001-08-04 18:19:52

Od: "Anna Sheridan" <a...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

[...]
Ania
Krzysztof <k...@t...pl> wrote in message
> [...]
> Najpierw zamrozić i taką wkładać do wrzątku na 15 minut.
> --
> ````````````````````````````````````````````````````
``````````````
> Pozdrawiam! Krzysztof Jagiełło
> k...@t...pl | k...@p...onet.pl
> UIN 5140932
> ````````````````````````````````````````````````````
``````````````

1. Data: 2001-08-05 17:36:31

Od: "Marta" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak ja ugotowac `zeby nie trwało to 4 godzin i żeby kukurydza była
> smaczna???
> juz pojawiła sie na rynkach.
> kachna

ostatnio na staganie widzialam : kukurydza gotowac 5 min bez soli, osobiscie
nie wyprubowalam no i gotowalam ok 1h zeby byla okey,

moze czas sprobowac nei solic wody z kukurydza??

MArta

1. Data: 2001-08-05 17:42:31

Od: Waldemar Krzok <5...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> ostatnio na staganie widzialam : kukurydza gotowac 5 min bez soli, osobiscie
> nie wyprubowalam no i gotowalam ok 1h zeby byla okey,
>
> moze czas sprobowac nei solic wody z kukurydza??

z kukurydzą jak z jajkiem. Możesz godzinami gotować i nie zmięknie.
Gotować max 10min (od blubania). Do wody sól i trochę cukru. Akurat w
piątek ciamciałem ;-))

Waldek

1. Data: 2001-08-06 10:19:37

Od: "Evva" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta" <m...@p...pl>:

> ostatnio na staganie widzialam : kukurydza gotowac 5 min bez soli, osobiscie
> nie wyprubowalam no i gotowalam ok 1h zeby byla okey,
>
> moze czas sprobowac nei solic wody z kukurydza??

Zgadza sie, krotko i bez soli. Solic dopiero na talerzu i z maselkiem.
Mozna tez zawinac w folie do zywnosci i na 2-3 min do mikroweli.

Pozdrawiam,

Evva
--
:: mailto:e...@p...pl :: http://3575230212/~evva/ ::
:: Żeby być sobą, trzeba wiedzieć, kto to. ::

cukinia jeszcze raz
pa pa
rybki
Pomozcie - kuchania meksykanska!!!!