"kulebiaczki" -ile czasu się piecze ?

1. Data: 2004-11-10 17:48:56

Temat: "kulebiaczki" -ile czasu się piecze ?
Od: "Gośka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dostałam przepis na "kulebiaczki" do barszczu czerwonego, tylko,że nie pisze
nic o czasie pieczenia, a dotąd nie robiłam takiej potrawy. Podam składniki
ciasta :
0,5 kg. mąki
1 margaryna
5 dkg drożdży
2 jajak
3 żółtka
2 łyżki cukru
1/3 szklanki gęstej śmietany
sól
a farsz to kiszona kapusta / oczywiście odgotowana/, pieczarki, cebula, sól,
przyprawy.
powinno się piec w nagrzanym, czy zimnym piekarniku? i ile minut? posiadam
elektryczny piekarnik.
Proszę o pomoc.
Dziękuje z góry.
Pozdrawiam
Gośka

1. Data: 2004-11-10 18:50:22

Temat: KULEBIAKI
Od: "Ewusek" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> a farsz to kiszona kapusta / oczywiście odgotowana/, pieczarki, cebula,
sól,

wg rosyjskiego przepisu farsz wyglada tak : biala kapuste szadkujesz i
gotujesz do miekkosci w mleku potem odcedzasz, dodajesz jajko na twardo
pokrojone w kostke i przyprawy i troszke cebulki.
Pieczesz w nagrzanym piekarniku - w zaleznosci od wielkosci plackow ok 40
min w 180 st

Pozdrawiam,
Ewa

1. Data: 2004-11-10 21:39:16

Temat: Re: KULEBIAKI
Od: "Gośka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pokrojone w kostke i przyprawy i troszke cebulki.
> Pieczesz w nagrzanym piekarniku - w zaleznosci od wielkosci plackow
placków?
proszę napisać jak to się technicznie robi, bo ja myślałam,że robi się ciasto,
wałkuje, wycina kwadraty / czy inne / kładzidzie farsz, zawija /zakleja/ i do
piekarnika.
Pozdrawiam
Gośka

> Pozdrawiam,